Skip to main content
Waar kan ik een klacht neerleggen tegen de service en diensten van Proximus!!!
werd reeds beantwoord hier >

https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/problemen-met-tv-en-internet-hoe-klacht-indienen-43604#post602477



Als ze u bij de Helpdesk 080022800 echt niet kunnen verder helpen met je problemen (probleem oplossen) , zou ik als ik u was beroep doen op een gratis happyhouse technieker om dit bij u te komen onderzoeken en oplossen.

Die kun je zelf aanvragen hier > http://proximus.be/happyhouse



NB: klacht indienen kun je als volgt (hier wel een vb klacht omtrent factuur maar als je de flow volgt kan het ook voor technische problemen ....)

surf naar > contacteer onze klantendienst .

* klik achtereenvolgens op: "Vind het antwoord op uw vraag" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > voer nummer in > "OK" >

*****

"Ik heb een vraag over mijn factuur"

> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")

> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

******

of voor u bv:

"Mijn product werkt niet goed" > "Televisie"

> "Een klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")

> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Reageer