Vraag

Kan geen verbinding maken in gewone afsluitmodus


Mijn decoder kan geen verbinding maken als hij in gewone modus is afgesloten, maar wel als hij in eco-modus is afgesloten.
Als hij niet opgestart is na het afsluiten in de gewone modus kan hij wel opstarten als ik de aan en uitknop achter bedien.
Is hier een oplossing voor?

15 reacties

decoder eens heropstarten door zijn stroom even te onderbreken.
moest dit niet helpen dan nog eens een reset proberen.
resetten zie > https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Reputatie 7
Badge +4
Dag Ruben, probeer eens je decoder te resetten zoals hier beschreven:



http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/part...MVG, Wim
Zoals u in mijn uitleg kan zien moet ik iedere keer resetten dus dat is niet de oplossing.
Reputatie 7
Badge +4
Ruben

In je post praat je enkel over heropstarten
een reset is nog anders

mvg
Door op de schakelaar achteraan in te drukken doe je toch een reset/heropstart.
Reputatie 7
Badge +4
herstart = stroom uit en aanzetten

reset = terug op fabrieksinstellingen plaatsen van een toestel

Deze zijn niet helemaal hetzelfde
Degene die reageren met een Proximus icoontje zijn jullie van Proximus zelf of een extern callcenter?
Reputatie 7
Badge +4
Ruben

Wij zijn van Proximus zelf
Vanwaar de vraag ?
Omdat ik gisteren iemand aan de lijn had van extern callcenter nochtans ik bij het keuzemenu technische storing gedrukt had en die wist nog niks van die V6 toestellen.

Los van dit.
Hoe kan een reset helpen als hij wel gewoon opstart in eco-modus?
Reputatie 7
Badge +4
Na een reset worden toestellen terug op fabrieksinstellen gezet en worden kleine fouten ook gecorrigeerd
als je decoder bvb vastloopt op een process kan dit helpen
Nu heb ik een reset gedaan maar kan de decoder niet meer afzetten via aan en uit op het afstandbediening. ?
werk je met Bluetooth mss dan moet je die eerst weer op Bluetooth zetten
Ok werkt.
Nu nog afwachten of de reset heeft geholpen. Morgen laat ik het jullie weten.
Probleem niet opgelost met reset.
Wat nu?
Reputatie 7
Badge +4
De V6 is nog in testfase dus er kunnen zich uiteraard problemen voor doen. Ik ga je probleem doorgeven aan onze engineering dienst om te luisteren of er een oplossing is. Voorlopig kan je best ofwel met de bug blijven kijken naar de V6 ofwel de oude V5 installeren. MVG, Wim

Reageer