Skip to main content
Antwoord

Kabels niet mooi aangesloten

  • March 2, 2018
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

In mei veranderden wij van telenet naar proximus.
De kabels zijn totaal niet mooi aangesloten van de telefoonaansluiting in de muur.
Nu gaan wij binnenkort werken uitvoeren en vinden dit echt niet kunnen.
Ik weet dat het wat laat is om hierop te reageren...maar mogen ze hun werk zo armzalig achterlaten.
Kunnen jullie hiervoor nog iets doen?

Beste antwoord door KimB

Dag Nilocary,

We kunnen nog eens een technieker langs sturen om alles mooi af te werken. Kan je daarvoor een privé bericht naar het Proximus team sturen met een paar datums die voor jou passen en een contactnummer voor de technieker?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • March 2, 2018
Dag Nilocary,

We kunnen nog eens een technieker langs sturen om alles mooi af te werken. Kan je daarvoor een privé bericht naar het Proximus team sturen met een paar datums die voor jou passen en een contactnummer voor de technieker?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Kim