hoi,
sinds deze nacht is mijn internet snelheid kwasi gehalveerd.
de dag ervoor haalde ik snelheden van max ± 90 Mbps download en ± 15 Mbps upload, deze snelheden waren al meer dan een jaar hetzelfde sinds deze nacht...
nu haal ik zo'n 45 Mbps download en met moeite 10 Mbps upload.
ik heb ook gemerkt dat myproximus niet beschikbaar is wegen werken,
kan het daar aan liggen ?
hopelijk komt mijn normale snelheid terug.
kan dit even nagekeken worden aub ?
Mvg.
Bladzijde 2 / 2
Mijn profiel van 50/10 is intussen ook weer gestegen naar 85/15.
Eens het nummer 0800/22 424 gebeld maar geen verdere verhoging gekregen.
Krijgt men direct nog een verhoging als men naar dit nummer belt of duurt dit nog een tijdje?
Eens het nummer 0800/22 424 gebeld maar geen verdere verhoging gekregen.
Krijgt men direct nog een verhoging als men naar dit nummer belt of duurt dit nog een tijdje?
Dat kan inderdaad soms direct maar het kan ook zijn dat je twee weken moet wachten en in het ergste geval als om één of ander reden de lijn daardoor niet meer betrouwbaar wordt geacht door de DLM, je deze verhoging niet krijgt.
Wel ja een verhoging zit er nog in, ik heb ongeveer identiek dezelfde waarden als jou en ik sta al meer dan één jaar
op 100Mbps, als het lukt plaats ik ook even een screenshot. (ene van paar weken geleden wel)
Dus nog even geduld hebben zeker, moet nog lukken.
PS: Wel raar dat jij maar 15 upload hebt/krijgt ? heb je eigenlijk al eens volledig uw modem herstart ? want ik zie dat uw modem al 52 dagen up is in de screenshot.
op 100Mbps, als het lukt plaats ik ook even een screenshot. (ene van paar weken geleden wel)
Dus nog even geduld hebben zeker, moet nog lukken.
PS: Wel raar dat jij maar 15 upload hebt/krijgt ? heb je eigenlijk al eens volledig uw modem herstart ? want ik zie dat uw modem al 52 dagen up is in de screenshot.
Zou nog eventueel kunnen volgens mij, maar 100% is dit natuurlijk niet en ook nooit zeker dat de DLM dit zal blijven toekennen als hij het toegekend heeft.
Ik zou de resultaten en je vraag eens op userbase.be/forum zetten, daar zitten er echt die heel veel ervaring hebben hiermee en op de draad volgen.
Ik zou de resultaten en je vraag eens op userbase.be/forum zetten, daar zitten er echt die heel veel ervaring hebben hiermee en op de draad volgen.
@RobrechtB,
Intussen al enige tijd op profiel 85/20 terecht gekomen.
Zit er nog ruimte op lijn om naar 100/20 te gaan met deze waardes?
Alvast bedankt.
Jan
Had je nu iets meer overschot gehad op je max bitrate dan had de kans groot geweest.
Stuur anders best een privébericht ( via deze link ) met je vraag al hier totaal geen reactie moest komen.
Stuur anders best een privébericht ( via deze link ) met je vraag al hier totaal geen reactie moest komen.
Jan_0146 helaas kunnen wij dit zelf niet zeggen. Dit loopt automatisch door via het DLM computer systeem. Groeten, Charlotte
hoi, dit is misschien een oude thread, maar zou het mogelijk zijn om nog eens de DLM op mijn lijn uit te voeren of resetten ?
ik heb namelijk een nieuwe bbox3 moeten aanvragen aan proximus, mijn oude is kapot door een blikseminslag in mijn straat vorige vrijdag geweest, m'n lijn met de nieuwe modem staat nu terug op 50/15,
ik weet dat mijn lijn makkelijk 100/15 aankan zoals ik al jaren voorheen had.
dankjewel alvast,
Mvg,
Tim
ik heb namelijk een nieuwe bbox3 moeten aanvragen aan proximus, mijn oude is kapot door een blikseminslag in mijn straat vorige vrijdag geweest, m'n lijn met de nieuwe modem staat nu terug op 50/15,
ik weet dat mijn lijn makkelijk 100/15 aankan zoals ik al jaren voorheen had.
dankjewel alvast,
Mvg,
Tim
Ter info: Na het plaatsen van een nieuwe modem is het normaal dat je op het basisprofiel valt en de DLM je lijn opnieuw evalueert het kan gemakkelijk een week duren voor je op een hogere snelheid komt.
Klopt helemaal, Martin.
bedankt voor de info, dat het een week kan duren wist ik, vorige keer was dit zelfs 10 dagen, maar nu als ik het goed heb hoeft er niets gedaan te worden ? dit gebeurt sowieso automatisch dan ?
Mvg.
Mvg.
Dit kan ook een 14 tal dagen duren.... en het is inderdaad een automatisch systeem, moest het echter veel te lang duren, kun je dit ook zelf triggeren door een Automatische lijntest te laten opstarten door te bellen naar het nummer 0800 22 424.
Maar dit doe je best ook niet te vroeg of te frequent achtereen of anders bereik je het omgekeerde effect dat het de DLM procedure vertraagd, dus best wat geduld hebben.
Maar dit doe je best ook niet te vroeg of te frequent achtereen of anders bereik je het omgekeerde effect dat het de DLM procedure vertraagd, dus best wat geduld hebben.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.