Skip to main content
Hallo,



Wanneer ik inlog in de Proximus TV app op mijn smartphone krijg ik de volgende melding te zien:



"De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)"




Proximus TV applicatie is geactiveerd.



Ik heb al gezocht op het forum en Google achter dit probleem en merk dat er ook heel wat anderen zijn die dit ook hebben meegemaakt.

Bizar dat het nog steeds een probleem geeft....



Screenshot:

hi



Kan je ons via privebericht je gegeven doorgeven waarmee je de app wil gebruiken ?

Dan kijk ik na of alles in orde is hiermee



Mvg
Hallo,



Hoe kan ik een prive bericht sturen?
via volgende link :



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bedankt. Prive bericht verstuurd.
Het werkt nu na die prive bericht.

Ik weet nog altijd niet wat het probleem was.
We hebben een aanpassing gedaan. MVG, Wim

Reageer