Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Heb een stick voor mobiel gekregen als compensatie voor de 3,5 maand dat we hebben moeten wachten op de aansluiting. het volume is op en krijg een sms dat ik de kaart dien te herladen. en dan begint de miserie simkaart nummer onbekend, kan pagina niet weergeven, u dient klant te zijn, .......... het lijkt of de website van belgacom en proximus behekst is. IS'T ZO MOEILIJK EEN LINK IN HET SMSJE TE ZETTEN : KLIK HIER OM DIT NR ONLINE TE HERLADEN elke verandering op de site zorgt dat deze trager en gebruiks-onvriendelijker word
Al sinds ik klant was bij Belgacom tv en internet ging het fout! 1. Ik abboneer me in een plaatselijke Belgacom winkel. 2. Na paar maanden zie ik dat mijn factuur plots 20euro meer is. Ik vraag me af hoe dit komet en bel de klantendienst op. 2.1 Na 10 min krijg ik iemand aan de lijn. 2.2 deze persoon verteld me dat er een verandering is geweest van abonnement, of toch iets in die aard en steld me gerust dat alles in orde komt en dat de volgende factuur zal kloppen. 3. Volgende factuur is alles behalve juist, zo'n 100 euro dus bel ik terug. 3.1 na een 30tal min wachten (!) krijg ik iemand aan de lijn, deze persoon vraagt nog eens achter mijn klantennummer. 3.2 Mevrouw uw klanten nummer is een andere dan deze die u me daarpas hebt gegeven. zegt kfr Belgacom me. 3.3 Blijkbaar hed ik 2 klantennummers! hoe kan dat? Niemand weet een antwoord en na een afsluiting van mijn netwerk krijg ik terug verbinding en bevestiging dat ****** MIJN klantennummer is.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.