Skip to main content
Vraag

HD tv

  • June 12, 2018
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Sinds een week overgeschakeld van telenet naar proximus. Veel duurder, terwijl familus goedkoper staat aangeduid enerzijds.
Wij kunnen geen hd zenders kijken, geen opgenomen hd programmas, de bundel entertainment bijgenomen, en de zender fox kunnen we ook niet bekijken terwijl we ondertussen dus wel betalen voor alles 😞
Wat nu??
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • June 12, 2018
Waarschijnlijk is je > lijnsnelheid te laag zodat je geen HD mogelijkheid hebt.
Kijk hier eens na wat je TV mogelijkheden zijn op je lijn
> https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html

Maar morgen komen de Proximus medewerkers terug langs op het forum en kunnen dit verder met u afhandelen...

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 14, 2018
Dag Wendyjdg,

Graag ontvang ik je klantennummer via privébericht voor nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella