Skip to main content
Beantwoord

Geen toegang tot proximus tv

  • 22 november 2018
  • 6 reacties
  • 202 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
Ik krijg nergens toegang tot proximus tv, noch via desktop, noch via de tv app.
Op desktop krijg ik de foutmelding dat ik er niet op geabonneerd ben en dit moet aanpassen op myproximus. Daar krijg ik volgende te zien:
TV
Abonnement
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

Neem contact met ons op
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

Kan ik uiteraard weinig mee aanvangen.
Via de app op ios krijg ik na inloggen de melding dat ik geen beheerder ben van mijn account, terwijl ik dat volgens myproximus wel ben.
De myproximus app weet me dan weer te vertellen dat de proximus tv applicatie binnenkort beschikbaar is (net als cloud en aanpassen van tv opties, die momenteel ook nog altijd niet werken).
Reeds enkele malen via prive hier proberen aan te kaarten, via mail, maar tot nu toe nog steeds geen oplossing.

Beste antwoord door ThierryW

Hey Cyrixke, ik heb een aanpassing uitgevoerd, kan je eens opnieuw testen. Groeten Thierry
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 22 november 2018
Bezorg je ons via privébericht de gebruikersnaam waarmee je je probeert aan te melden?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 62 reacties
  • 22 november 2018
Is verstuurd.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 62 reacties
  • 7 december 2018
Kunnen jullie mijn pb nog eens bekijken, intussen is alles ivm abonnement in orde maar ik krijg nog steeds geen toegang tot de proximus tv app.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 7 december 2018
Hey Cyrixke, ik heb een aanpassing uitgevoerd, kan je eens opnieuw testen. Groeten Thierry

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 7 december 2018
Ik heb net hetzelfde probleem. Ik krijg voortdurend de melding " deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account". Heb al ingebeld en men vind geen probleem... ik kan dus niet inloggen op de app

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 7 december 2018
Ik heb een aanpassing gedaan aan uw profiel. Kan u opnieuw proberen?