Ik krijg nergens toegang tot proximus tv, noch via desktop, noch via de tv app.
Op desktop krijg ik de foutmelding dat ik er niet op geabonneerd ben en dit moet aanpassen op myproximus. Daar krijg ik volgende te zien:
TV
Abonnement
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Neem contact met ons op
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Kan ik uiteraard weinig mee aanvangen.
Via de app op ios krijg ik na inloggen de melding dat ik geen beheerder ben van mijn account, terwijl ik dat volgens myproximus wel ben.
De myproximus app weet me dan weer te vertellen dat de proximus tv applicatie binnenkort beschikbaar is (net als cloud en aanpassen van tv opties, die momenteel ook nog altijd niet werken).
Reeds enkele malen via prive hier proberen aan te kaarten, via mail, maar tot nu toe nog steeds geen oplossing.
Beantwoord
Geen toegang tot proximus tv
Beste antwoord door ThierryW
Hey Cyrixke, ik heb een aanpassing uitgevoerd, kan je eens opnieuw testen. Groeten Thierry
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.