Skip to main content
Vraag

Geen 4G in Tsjechië

  • 14 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 366 Bekeken

Ik heb geen 4G in het buitenland. Zit momenteel in Tsjechië en heb dit wel nodig. Heb de stappen op de website reeds doorlopen (wijzigen instellen en opnieuw opstarten).
Graag zo snel mogelijk een oplossing.
This topic has been closed for comments

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4402 reacties
  • 14 augustus 2018
Ter info: 4G dekking O2
https://www.o2.cz/osobni/en/199436-mapa_pokryti_a_prodejen/

Cfr GSMA is er een roaming overeenkomst tussen O2 en Proximus
https://www.gsma.com/aboutus/gsm-technology/roaming

Indien uw instellingen ok zijn en u kunt bellen/surfen via bv. 3G houdt dit in dat er - al dan niet tijdelijk - een eventuele beperking is voor (het aantal gelijktijdige) mobile roamers (= bv. prioriteit voor eigen klanten, ….)

Martin
  • 33560 reacties
  • 15 augustus 2018
Laeticia81 schreef:
Ik heb geen 4G in het buitenland. Zit momenteel in Tsjechië en heb dit wel nodig. Heb de stappen op de website reeds doorlopen (wijzigen instellen en opnieuw opstarten).
Graag zo snel mogelijk een oplossing.

Als 4G goed werkt in het binnenland en je ook problemen in ander landen hebt, dan zou het kunnen dat roaming niet actief staat voor je simkaart of dat roaming uit staat op je gsm/smartphone

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • 16 augustus 2018
Hallo Laeticia, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorgeven? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.