Op 5/11/2017 werden mij roamingkosten ten belope van 49,59 Euro aangetekend.
Het was op een zondagmorgen en ik weet met 100 % zekerheid dat ik toen bij vrienden in het Franse dorp Sergy was en niet in Zwitserland.
Hoe kan dit en wat kan Proximus doen om dit op te lossen voor mij ?
Factuurnummer 6707140136
Klantnummer 611359648
Eddy Verhelst
Antwoord
Factuur Roaming
Beste antwoord door FreyaVR
Zendmasten hebben soms een groter bereik dan 10KM. Er wordt vaak verbinding gemaakt met de mast die het sterkste netwerk levert. Het is aangewezen wanneer je nogmaals in de buurt van de Zwitserse grens bent om je netwerk niet automatisch maar manueel te kiezen. Ik zal éénmalig een tegemoetkoming doen en de bijkomende kosten hievan crediteren. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
