Beste
Ik heb mijn vraag ook al privé verstuurd via facebook, mijn bericht werd onmiddellijk gelezen maar heb nog steeds geen antwoord ontvangen.
Dus ik probeer het nogmaals via deze weg.
Mijn factuur voor maart werd nog niet opgemaakt.
Dit gebeurt normaal telkens op de 11de van de maand.
Kan dit nagekeken worden aub?
Klantnummer 620114099
Antwoord
Factuur maart niet ontvangen
Beste antwoord door AntonellaD
Goedemiddag,
Bij de testers van V6 decoders zie ik dat er inderdaad een probleem kan zijn bij de opmaak van de factuur. Ik heb nu voor Natascha1608 en Antoon1 de factuur manueel opgevraagd. Deze is binnen de 24u zichtbaar in MyProximus.
Groetjes,
Antonella
Bij de testers van V6 decoders zie ik dat er inderdaad een probleem kan zijn bij de opmaak van de factuur. Ik heb nu voor Natascha1608 en Antoon1 de factuur manueel opgevraagd. Deze is binnen de 24u zichtbaar in MyProximus.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
