Beantwoord

Enkele opnames zijn verdwenen sinds storing!

  • 11 January 2018
  • 36 reacties
  • 518 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Antoon, van welke datums zijn deze afleveringen? Grtn, Charlotte
Hallo Charlotte,

Bedankt voor het antwoord. Was vorig jaar. Datums heb ik niet. Weet wel dat deze trilogie door VT4 Is uitgezonden.

Groetjes, Antoon


Heb nog gekeken in Google. 1 ste deel was op 28 juni 2017 op Vier.
Reputatie 7
Badge +4
Antoon, aangezien de meer dan 60 dagen geleden is uitgezonden kan dit niet meer terug toegevoegd worden, Groeten, Samuel
Reputatie 7
Badge +1
Antoon, aangezien de meer dan 60 dagen geleden is uitgezonden kan dit niet meer terug toegevoegd worden, Groeten, Samuel

Hallo Samuel,

En nu. Deze stonden bij mij op onbepaalde duur. Dus deze films zou ik toch graag terug willen hebben of anders zeker een compensatie voor dit verlies. Pas geleden werden deze nog uitgezonden op Zes. En dat is minder dan 60 dagen geleden. Misschien dat je ze daar kunt vandaan halen. Alvast bedankt.

Groetjes, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Antoon, aangezien de meer dan 60 dagen geleden is uitgezonden kan dit niet meer terug toegevoegd worden, Groeten, Samuel

Hallo Samuel,

En nu. Deze stonden bij mij op onbepaalde duur. Dus deze films zou ik toch graag terug willen hebben of anders zeker een compensatie voor dit verlies. Pas geleden werden deze nog uitgezonden op Zes. En dat is minder dan 60 dagen geleden. Misschien dat je ze daar kunt vandaan halen. Alvast bedankt.

Groetjes, Antoon


Hallo PX. Hebben jullie al een antwoord hierop. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb de films vanop zes aan je opnames toegevoegd.

Groeten
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb de films vanop zes aan je opnames toegevoegd.

Groeten


Hallo Kim. Bedankt voor deze heel goede service. Neem aan dat ze voor onbepaalde duur staan. Zal straks even kijken.
Prettige avond. Groetjes, Antoon
Ondertussen staat mijn twin peaks aflevering terug! Bedankt Charlotte en co.
Wim
Wanneer gaan jullie mijn Twin Peaks terugzetten?
Over 1 week switchen we naar Scarlet, dwz een nieuwe decoder. We hebben deze overstap meer dan een maand uitgesteld (meer dan 50 euro extra betaald dus) puur om genoeg tijd te hebben om Twin Peaks te bekijken. We hebben niet veel tijd meer.

Gelieve ze onmiddellijk terug te zetten!

Alvast bedankt voor uw dringende medewerking.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo, kan je eens controleren of je ze nu hebt? MVG, Wim
Ze zijn er! Schitterend. Bedankt voor zo snel in actie te schieten.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan! Fijne dag nog. Grtjs,

Reageer