Beantwoord
Een e-mail sturen of klacht indienen
Op My Proximus geeft men op bepaalde pagina aan hoe een e-mail te sturen maar als je dan verder gaat blijft enkel de mogelijkheid om 'langs te komen' of te 'telefoneren'. kan iemand mij nu is uitleggen hoe ik een e-mail kan sturen of een klacht kan indienen.... zit al twee uur gelijk een idioot op jullie website te zoeken ... wat een kut-service !
Beste antwoord door AntonellaD
Dag rogerhermans,
De decoder is inderdaad binnen. Ik heb dit nu bevestigd in alle systemen waardoor je ook geen vervelende berichten meer zal ontvangen hierover.
Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineelDe decoder is inderdaad binnen. Ik heb dit nu bevestigd in alle systemen waardoor je ook geen vervelende berichten meer zal ontvangen hierover.
Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.