Skip to main content
Vraag

Destiny 2 Port forwarding

  • May 15, 2018
  • 6 reacties
  • 635 Bekeken

Geacht , ...

Ik heb onlangs destiny 2 gekocht
En ik krijg steeds dezelfde error 'Cabbage'
Ik heb wat dit opgezocht en ik zag meteen dat dit te maken had met port forwarding ik heb de stappen uitgevoerd die op internet staan maar helaas werkt dit nog steeds niet zou iemand mij kunnen helpen zodat ik destiny 2 nog steeds zou kunnen spelen

Mvg
Lance Rossignol
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 15, 2018
Hallo Lance, heb je een bbox3 of een bbox2 modem? Groeten Geert

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 15, 2018
Geachte Geert

Ik heb een bbox 3
mvg lance

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 15, 2018
In deze link vind je heel wat nuttige informatie.

op deze pagina op het forum werd er ook een gelijkaardig probleem aangekaard.

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/playstation-3-op-bbox-3-38602/index1.html#post573874

mvg

Geert

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 15, 2018
Ik zou de stappe willen volgen van die forum maar ik zit op pc en ik speel het niet op ps3 of 4 dus het zulle andere stappen zijn
Toch bedankt
mvg
lance

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 15, 2018
Geachte ...

Zou u mij stappen kunnen doorsturen dat ik zou moeten doen op de computer
zodat ik destiny 2 kan spelen op pc

MVG

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
Lance, kan je me even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven via een privé bericht? Dan kijk ik eerst even naar de software op je modem zelf. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679