Geacht , ...
Ik heb onlangs destiny 2 gekocht
En ik krijg steeds dezelfde error 'Cabbage'
Ik heb wat dit opgezocht en ik zag meteen dat dit te maken had met port forwarding ik heb de stappen uitgevoerd die op internet staan maar helaas werkt dit nog steeds niet zou iemand mij kunnen helpen zodat ik destiny 2 nog steeds zou kunnen spelen
Mvg
Lance Rossignol
Bladzijde 1 / 1
Hallo Lance, heb je een bbox3 of een bbox2 modem? Groeten Geert
Geachte Geert
Ik heb een bbox 3
mvg lance
Ik heb een bbox 3
mvg lance
In deze link vind je heel wat nuttige informatie.
op deze pagina op het forum werd er ook een gelijkaardig probleem aangekaard.
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/playstation-3-op-bbox-3-38602/index1.html#post573874
mvg
Geert
op deze pagina op het forum werd er ook een gelijkaardig probleem aangekaard.
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/playstation-3-op-bbox-3-38602/index1.html#post573874
mvg
Geert
Ik zou de stappe willen volgen van die forum maar ik zit op pc en ik speel het niet op ps3 of 4 dus het zulle andere stappen zijn
Toch bedankt
mvg
lance
Toch bedankt
mvg
lance
Geachte ...
Zou u mij stappen kunnen doorsturen dat ik zou moeten doen op de computer
zodat ik destiny 2 kan spelen op pc
MVG
Zou u mij stappen kunnen doorsturen dat ik zou moeten doen op de computer
zodat ik destiny 2 kan spelen op pc
MVG
Lance, kan je me even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven via een privé bericht? Dan kijk ik eerst even naar de software op je modem zelf. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.