Al een paar dagen flikkert, bibbert, het beeld op BBC Entertainment! Andere zenders oké.....
Bladzijde 2 / 3
Is bij deze in orde gebracht, je ontvangt een sms eens de decoder ter plaatse is, vergeet niet de oude decoder met stroomkabel mee te nemen in afgesloten doos. MVG, Wim
Dat hebben ze inderdaad afgeschaft!
Mss kan de ceo er dit jaar voor zorgen dat het terug ingevoerd wordt
Wim VL, ik vraag me af, heb je me wat wijs gemaakt! Nog steeds geen sms voor de digicorder af te halen! DAG ZES!!!! NORMAAL IS DAT TOCH NIET!!!! Of is de klantenservice zo slecht geworden?
Nog een vraagje wat ik vergeten ben, de afstandbediening, moet ik die bijhouden. En werkt die wel met die nieuwe digicorder? Mijn oud toestel is een V4 en de nieuwe zou een V5 compact zijn..... Nergens vind ik of ik die ook moet inleveren!!! groetjes Marcel
Inderdaad is hier nogal onduidelijk wat ik op het forum al gelezen heb, soms wordt er gezegd de oude afstandsbediening moet je niet inleveren want bij de nieuwe ruildecoder wordt er geen remote bij opgestuurd en als je dan kijkt op de proximus site staat duidelijk in de handleiding dat er een afstandsbediening bijzit in de doosinhoud!?!?
Dag Marcel, de decoder is al meerdere dagen ter plaatse. Heb je geen sms ontvangen? Je afstandsbediening moet je houden. MVG, Wim
Bij inwisseling van de decoder moet je altijd je afstandsbediening bijhouden. Enkel je decoder en voedingskabel (stroomkabel) lever je af. Normaal gezien zou een V4 decoder zelfs ook niet moeten ingeleverd worden. Die mag naar het containerpark gebracht worden. Groeten Jean-Paul
Bedankt voor de verduidelijking,
dus bij het ruilen van een decoder zit er wel degelijk een remote in de doos van de nieuwe geleverde decoder.
dus bij het ruilen van een decoder zit er wel degelijk een remote in de doos van de nieuwe geleverde decoder.
Martin, bij inwisseling van een nieuwe decoder (bij herstelling) zit er géén afstandsbediening bij. Groeten Jean-Paul
Cel, Ik had je even gecontacteerd terjuist. Heb je morgen toch nog vragen kan je ons altijd via privé bericht iets laten weten, via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Jean-Paul.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Jean-Paul.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Jean-Paul.
Email met papieren die ik in en op de doos moet kleven gisteren pas ontvangen! Prettig weekend nog Marcel
Hier is er ook verwarring over, in het UPS acces point waar mijn Pa zijn modem heeft laten omruilen had ook geen labels ontvangen en daar hebben ze ook niet om gevraagd in het access point hebben ze zelf labels op geplakt.
Dus de vraag is of het dan eigenlijk nodig is dat je labels ontvangt van Proximus
Email met papieren die ik in en op de doos moet kleven gisteren pas ontvangen! Prettig weekend nog Marcel
Hier is er ook verwarring over, in het UPS acces point waar mijn Pa zijn modem heeft laten omruilen had ook geen labels ontvangen en daar hebben ze ook niet om gevraagd in het access point hebben ze zelf labels op geplakt.
Dus de vraag is of het dan eigenlijk nodig is dat je labels ontvangt van Proximus
Aan allen, bedankt allemaal voor info en mij verder te helpen en zeker Jean-PaulS . Het probleem dat ik had met BBC Entertainment, is opgelost...Nu in privé heb ik allerlei info geschreven die in de toekomst beter zouden moeten! Niet bij jullie alleen maar overal is de communicaties belabberd. Dit in de eeuw van communicaties. Denk dat het probleem is, dat er teveel mogelijkheden zijn voor communicaties, en zo naast elkander wordt communiceert. Wat ik soms meemaak, maar jullie ook...Nu nog de paar vragen beantwoorden die in het privé boodschap staan en ik ben weer een heel tevreden klant! prettig weekend nog.....Marcel
Hallo Marcel,
bedankt om dit te melden
Hier is er ook verwarring over, in het UPS acces point waar mijn Pa zijn modem heeft laten omruilen had ook geen labels ontvangen en daar hebben ze ook niet om gevraagd in het access point hebben ze zelf labels op geplakt.
Dus de vraag is of het dan eigenlijk nodig is dat je labels ontvangt van Proximus Hey, klopt wat je schrijft, labels waren erbij bij het nieuwe toestel....
bedankt om dit te melden
Email met papieren die ik in en op de doos moet kleven gisteren pas ontvangen! Prettig weekend nog Marcel
Hier is er ook verwarring over, in het UPS acces point waar mijn Pa zijn modem heeft laten omruilen had ook geen labels ontvangen en daar hebben ze ook niet om gevraagd in het access point hebben ze zelf labels op geplakt.
Dus de vraag is of het dan eigenlijk nodig is dat je labels ontvangt van Proximus
één vraag ben ik vergeten! Er zijn twee aansluitingen voor USB, kan ik daar mijn extern harde schijf of USB stick gebruiken om mijn films te zien die daar opstaan? Indien niet, worden die eindelijk geactiveerd voor gebruik in de toekomst? groeten Marcel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.