Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch series 3 Cellular

  • 13 september 2017
  • 35 reacties
  • 16076 Bekeken

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

35 reacties

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 25 maart 2018
SanderDS schreef:
Tijd voor actie Proximus!
+1 !

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 mei 2018
Nog steeds geen update?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 5 augustus 2018
Beste, wanneer komt hierin verandering?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 12 augustus 2018
Beste Proximus, binnenkort komt de nieuwe Samsung Galaxy Watch uit en deze beschikt over een LTE functie met e-sim. Wanneer gaan jullie deze e-sims aanbieden? Veel mensen zijn nu al een tijdje aan het wachten, graag een reactie aub.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • 13 augustus 2018
Hallo Memo, we hebben daar helaas geen verdere info over. Groetjes, Aziz

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 13 september 2018
Beste Proximus,

Gisteren heeft Apple de nieuwe iPhones aangekondigd, allemaal met eSIM. Misschien toch tijd om er eens iets mee te doen? Zijn er al plannen hierrond?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2018
Beste Joris, we hebben hier helaas nog geen info over ontvangen of hier reeds toekomstplannen voor zijn. Groetjes Freya

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 september 2018
Wsl zal er pas gereageerd worden nadat er een andere provider de esim ondersteund en elke klant die hierop zit te wachten gewoon zal overschakelen naar deze provider.. De eerste gaat zowiezo het beste scoren!

Martin
  • 33538 reacties
  • 15 september 2018
daarom dat je bij de providers (via hun sociale media kanalen, forum enz) geen exacte informatie gaat krijgen want ze laten niet graag in hun toekomstplannen kijken …. pas als het zo ver is!

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 8 november 2018
Applewatch 4 zit boordevol slimme technologie. Maar Proximus volgt gewoon niet. Zelf niet voor de reeds voorbijgestreefde Applewatch 3. Geen cellular-ondersteuning via e-sim. Geen wifi-calling. Maar voor de rest behoren onze telecom operatoren internationaal gezien wel bij de duurste. En Proximus is zijn status verplicht om als voortrekker te fungeren...

Ik ben écht zeer teleurgesteld.

Of misschien zijn wij, consumenten gewoon te mak en aanvaarden we gewoon alles.