Korte schets:
Appartement gekocht en contract gevraagd gisteren voor internet, tv en gsm.
In mail met voorwaarden stuurt Proximus dat ik zelf moet nagaan of er proximus aansluiting in complex aanwezig is.
Kan ik niet want ik heb de sleutel pas 6 juli.
bel naar klantendienst en die kunnen blijkbaar door de privacywet niet meer nagaan of er een invoerkabel aanwezig is.
Doorverwezen naar technische dienst. Antwoord niet voor ons. terug gestuurd naar klantendienst.
Vriendelijke dame stelt voor om contract te annuleren. contract van 11u kan om 21u al niet meer geannuleerd worden.
Zij stelt voor om happy house te contacteren telefonisch. Resultaat de dame belt terug en zegt dat ze zelf ook geen telefonisch contact krijgt met happy house.
Zij heeft dan een mail opgesteld voor happy house....... probleem...... ge moet een vaste lijn ingeven maar ik neem geen vaste lijn op dat nieuw adres.
Bovendien hebben ze bij eerste contact gezegd dat Proximus de kosten voor het binnenbrengen van de lijn in appartementcomplex wel zou betalen en nu hoor ik dat het 90 euro zal kosten.
Dus ik breng de lijn binnen en andere bewoners mogen binnenkort daar ook op aansluiten of wat?
Aansluiting Proximus appartementsgebouw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
