Skip to main content
Vraag

Aanrekeningen steeds vroeger + algemene voorwaarden verdwenen

  • March 2, 2018
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Hallo iedereen,

Heeft er nog iemand opgemerkt dat Proximus zijn aanrkeningen steeds vroeger en vroeger verstuurd?

2 jaar was de gemiddelde datum de 23ste van de maand.
Ondertussen is dat naar voor opgeschoven, rond de 10de van de maand...

Ook het "uittreksel uit de algemene voorwaarden" is verdwenen sinds december 2017. Is dit legaal? Is de algemene voorwaarden vermelden op de aanrekening niet wettelijk verplicht?
In dat uittrksel van november wordt trouwens nog steeds over een factuur gesproken ipv anrekening...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Tascha
Forum|alt.badge.img+1
  • March 5, 2018
Idd,heb dit al vaak gemerkt.Straks betalen we gewoon een extra maand nog !!!!

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • March 5, 2018
Tijdig facturen is verstandig.

Maar Inderdaad, wie heden enkel een mobiel abonnement heeft die betaalt het abonnement nu nà einde van de periode.

Maar onder het mom van hervorming en vereenvoudiging van de factuur zullen deze bedragen vooraf aangerekend worden. Dus zullen die mensen 2 abonnementen moeten betalen in deze maand.