Op mijn factuur van een mobiel nummer (heb er 2 gekoppeld) zie ik een bedrag staan van 47,68 euro en bij het opgeroepen nummer staat er WAZE.
Iemand een idee wat dit precies is?
Ik heb al op internet gezocht en blijkt dat dit een soort van GPS app. zou zijn.
Zou het kunnen zijn dat de Pokemon Go app dit gebruikt? (Mobiel is van mijn zoon)
In bijlage heb ik de lijn vanuit mijn factuur.
Alvast bedankt.
Beantwoord
Wat is WAZE ?
Beste antwoord door Wim
Hallo iedereen,
Ik heb wat meer details over deze WAZE-trafiek.
Blijkt dat, zoals ook reeds op onze Twitter pagina vermeld stond, door een technisch probleem, sommige klanten toch Pokémon GO trafiek kunnen zien op hun factuur. Deze is enkel zichtbaar in de Bill Online applicatie (daar staat de WAZE-trafiek vermeld). Het betreft het verbruik van 3 en 4 augustus 2016. Maar geen nood: dit verbruik zal gecrediteerd worden vóór de afsluiting van de factuur. U hoeft zich dus als klant geen zorgen te maken en niets te betalen.
Zo houden wij onze belofte om alle Pokémon GO data gratis aan te bieden aan onze klanten.
Groeten,
Wim
Ik heb wat meer details over deze WAZE-trafiek.
Blijkt dat, zoals ook reeds op onze Twitter pagina vermeld stond, door een technisch probleem, sommige klanten toch Pokémon GO trafiek kunnen zien op hun factuur. Deze is enkel zichtbaar in de Bill Online applicatie (daar staat de WAZE-trafiek vermeld). Het betreft het verbruik van 3 en 4 augustus 2016. Maar geen nood: dit verbruik zal gecrediteerd worden vóór de afsluiting van de factuur. U hoeft zich dus als klant geen zorgen te maken en niets te betalen.
Zo houden wij onze belofte om alle Pokémon GO data gratis aan te bieden aan onze klanten.
Groeten,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.