Heb telefoon gehad van Proximus dat mijn oud Comfort Pack morgen automatisch gaat omgeschakeld worden naar Familus, kreeg hier geen keuze in om het oude Comfort Pack te behouden.
Dacht dat als je wilt dat je je oude Pack mocht blijven behouden ? dit is nu blijkbaar niet meer zo ! Moest verplicht omschakelen !
Beantwoord
Verplicht veranderen van Pack
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Contron,
Het is zo dat proximus ook zo veel mogelijk bestaande klanten wenst om te zetten naar de nieuwe packs. Daarom worden ook bestaande klanten gebeld om hun een nieuw pack voor te stellen. Echter ben je dan nog niet verplicht om erop in te gaan.
Het is pas als je schriftelijk wordt geïnformeerd door Proximus over de verandering van je pack, dat je verplicht bent om erop in te gaan.
Ik heb het nu voor jou nagekeken. Er werd geen wijziging gedaan aan je pack. Je behoud momenteel nog je comfort pack.
Groetjes,
Antonella
Het is zo dat proximus ook zo veel mogelijk bestaande klanten wenst om te zetten naar de nieuwe packs. Daarom worden ook bestaande klanten gebeld om hun een nieuw pack voor te stellen. Echter ben je dan nog niet verplicht om erop in te gaan.
Het is pas als je schriftelijk wordt geïnformeerd door Proximus over de verandering van je pack, dat je verplicht bent om erop in te gaan.
Ik heb het nu voor jou nagekeken. Er werd geen wijziging gedaan aan je pack. Je behoud momenteel nog je comfort pack.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.