Skip to main content
Vraag

Vergissing internetlimiet

  • December 24, 2016
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

Hallo, iedereen

Na een heel gedoe in verband met het veranderen van mijn pack, kreeg ik uiteindelijk 150GB extra bovenop mijn limiet van 300GB (het staat duidelijk op mijn nieuwste factuur, zie capture 1) bij mijn nieuw pack. Enkele dagen geleden heb ik nog iemand van het Proximus-team aan de telefoon gehad en deze persoon had eveneens bevestiging gegeven over die 450GB. Vandaag heb ik nog mijn MyProximus nagekeken en heb vastgesteld dat mijn limiet nog steeds aan 300GB zit (zie capture 2). Zonder enige oplossing ben ik dan gaan kijken of dat ik gebruik kan maken van die 20GB extra volume optie (die ik heb laten activeren door dezelfde persoon waar ik aan de lijn had), maar met spijt werd dat blijkbaar niet uitgevoerd en stond de optie er niet tussen in MyProximus. Nu dat mijn limiet reeds overschreden is, zit ik natuurlijk met een probleem....

Alvast bedankt voor uw hulp!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • December 25, 2016
Wat krijg je dan als je op " Bestel een Extra Volume" klikt ?




  • Auteur
  • Apprentice
  • December 25, 2016
De optie 'bestel extra volume' is bij mij niet beschikbaar, al heb ik het laten activeren enkele dagen geleden.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • December 25, 2016
Dag Leung,
Je moet wel klikken op het tabblad "Beschikbaar", dan moet je normaal gezien wel die 150 GB free kunnen zien en activeren.
Mvg,


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 25, 2016
Ook deze optie is niet beschikbaar, want het is reeds 'geactiveerd' (terwijl dat het niet zo is). Er staat wel dat ik voor een eenmalig bedrag van 5.00 euro kan betalen om extra volume te verkrijgen, maar sinds dat dat gratis bij mijn pack hoort, blijf ik daar toch maar beter van af.