Skip to main content
Antwoord

Veel te traag internet

  • September 30, 2019
  • 4 reacties
  • 188 Bekeken

De laatste twee weken is onze internet bijzonder traag. We kunnen geen enkele video bekijken zonder stilstanden en een website openen duurt eeuwig.
Ik deed vandaag een speedtest : download 1,24 en upload 4,37
Dat is beestig traag. Wij hebben het internet voortdurend nodig voor onze zaak. En dit is echt niet de eerste keer.
Dit moet zeer snel veranderen want anders zullen we noodgedwongen een andere provider moeten zoeken die ons wel een fatsoenlijke snelheid kan garanderen.

Beste antwoord door Martin

heb je gecheckt via myproximus of je datavolume niet op is want dan wordt je op een lage throttle snelheid gezet of dat er ergens zonder dat je het mss weet met een openstaande factuur staat, kun je ook via myproximus controleren.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • Antwoord
  • September 30, 2019
heb je gecheckt via myproximus of je datavolume niet op is want dan wordt je op een lage throttle snelheid gezet of dat er ergens zonder dat je het mss weet met een openstaande factuur staat, kun je ook via myproximus controleren.

  • Auteur
  • Newbie
  • September 30, 2019
geen openstaande facturen en nog nooit datavolume opgekregen.

Martin
  • September 30, 2019
heb je de bbox modem/router al een reset gegeven > klik hier

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 30, 2019
geen openstaande facturen en nog nooit datavolume opgekregen.
hi johan, ik zie dat er daarnet nog 2 pakketten van volume zijn toegevoegd aan je lijn, het volume was jammer genoeg opgebruikt