wij zijn op 16/1 in proximus winkel een tuttimus pack aan te vragen omdat er een aantal voordelen aan vast zaten
vb: gratis aansluiting + installatie , en gsm abonnementen onbeperkt bellen, smsen en Facebook
op de faktuur 198,13€ voor installatie en aansluiting ???????????
via call center kreeg ik te horen dat het juist was en ze evnetueel 5€ per maand korting zou kunnen geven +onze gsm bellen we pas na 17u gratis ??????
ik zou graag willen dat deze klacht ernstig wordt genomen waar moet ik ervoor zijn .....:(
Arwen
Antwoord
Valse belofte en hoge faktuur
Beste antwoord door LorentzV
Dag Arwin,
Ik vermoed dat er hier een misverstand is in communicatie: De installatie (genoteerd als instalaltion DIY + Activation en Installatie door technicus) is effectief gratis en werd ook niet aangerekend op factuur 6733128822. De extra kost van €50 gaat over de aankoop van een Wi-Fi Bridge. Je gsm voordelen gelden 24/24, je vaste lijn is daarentegen pas onbeperkt gratis van 17.00-08.00, maar 24/24 in weekends en feestdagen.
Groetjes,
Lorentz
Ik vermoed dat er hier een misverstand is in communicatie: De installatie (genoteerd als instalaltion DIY + Activation en Installatie door technicus) is effectief gratis en werd ook niet aangerekend op factuur 6733128822. De extra kost van €50 gaat over de aankoop van een Wi-Fi Bridge. Je gsm voordelen gelden 24/24, je vaste lijn is daarentegen pas onbeperkt gratis van 17.00-08.00, maar 24/24 in weekends en feestdagen.
Groetjes,
Lorentz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.