Skip to main content

TV gids klopt niet

• April 17, 2016
  • 38 reacties
  • 1146 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

38 reacties

Elsa
  • May 9, 2016
Het zou mij verwonderen dat ze tenminste nog het einde van hun 'herbekeken' programma halen

Dat wel, Het Replayen loopt gelukkig gewoon door naar volgende programma enz....

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • May 9, 2016
En hoe zit dat dan als dat 'volgende programma' zogezegd (volgens de Gids) 35 min.vroeger begint dan in werkelijkheid? Het volgende programma dan maar in Replay zeker, als dat kan, enz. ....
Leuke bezigheid.

Elsa
  • May 9, 2016
Leuk is inderdaad wat anders :-))

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • May 10, 2016
Voor de komende dagen lijkt de TV-Gids voor Vier opnieuw grotendeels te kloppen. Dat is goed nieuws maar waarom loopt dat dan ineens op andere dagen zo volledig fout?
Dat zou ik toch graag eens weten. :?

Elsa
  • May 10, 2016
Het is een never ending story als je het mij vraagt, deze dienst wordt aangeleverd door derden en je weet dan al hoe laat het is !

patrick
  • Motivator
  • May 10, 2016
Geleverd door derden Elsa of door eigen werknemer die persoon of firma had allang hun C4 gehad in mijn ogen duurt nu al maanden dat ze geen correcte tv gids kunnen weergeven.

Elsa
  • May 10, 2016
Ik heb er geen kennis genoeg van en ik weet ook niet of proximus dan gemakkelijk iemand anders kan vinden om dit te doen of er aanbod genoeg is, het enigste dat ik wel weet is dat het bij TN blijkbaar wel beter lukt, dus inderdaad allemaal raar maar spijtig genoeg ook waar !!??

patrick
  • Motivator
  • May 10, 2016
Dus antwoord PX waar loopt het spaak?????????????????????

wwilliamm
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • May 10, 2016
Door derden en dan waarschijnlijk de goedkoopste. Zo gaat dat vaak. Op mijn eigen werk bv Lonen werden berekend door het eigen bedrijf, sinds 1 januari externe firma. Elke maand een hoop fouten niet normaal.
Is ook altijd makkelijk om tegen de klant dan te zeggen, ja maar dat ligt niet aan ons want dat wordt door een ander bedrijf gedaan. Ze vergeten dan wel dat dit bedrijf dan wel in hun opdracht werkt.

Elsa
  • May 10, 2016
't zijn toch de zelfde niet die voor TN werken hoop ik :-)))

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • May 17, 2016
The never ending story: part ????: voor Vier in de (voor)middag loopt de TV-Gids weer vrolijk mis en nu is er weer een probleemzender bij: NPO 1.
Daar liep het vorige week, of de week daarvoor ook al fout, maar dat werd vlug rechtgezet. Gisteren was het opnieuw raak: voor de hele week staan op die zender enkel Studio Sport of Studio France in de avondprogrammatie.
Zit er soms iemand met een geval van vroege EK koorts bij die firma die voor die Gids verantwoordelijk is? :?

Deze morgen werd de gids op de decoder al aangepast voor vandaag, daarnet ook op de app, nog niet op de site en nog niet voor de volgende dagen. Hopelijk gebeurt de aanpassing voor de rest van de week nu niet dag per dag, maar in één keer en voor alle gidsen.

patrick
  • Motivator
  • May 17, 2016
Dit weekend een ramp met de tv gids op al de discovery channels er klopte niets, volledige andere uitzendingen met wat je las op de gids.

Waar gaan wij naar toe dat je via apps of andere kanalen info moeten zoeken voor juiste tv gids.

Elsa
  • May 17, 2016

...........Waar gaan wij naar toe........

Ik denk naar TN :-)))