Beantwoord
TV-gids blanco
Ik ondervind al een tijdje problemen met het gebruik van de TV-gids. Soms wil ik eens een programma herbekijken of programmeren en dan merk ik dat ik de TV-gids helemaal blanco is. De enige manier om dit probleem te verhelpen is de decoder even zonder stroom te zetten/resetten + te herstarten maar dat blijkt maar een tijdelijke oplossing. Het werkt behoorlijk frustrerend om dit proces telkens te moeten herhalen. De technische dienst van Proximus heb ik ook al gecontacteerd maar ook die kon mij geen definitieve oplossing bieden. Ik heb een b-box 3 modem en een V4 decoder.
Beste antwoord door KimB
Het probleem met de tv gids is een bug met de V4 decoder, we werken momenteel nog aan een oplossing, van zodra die beschikbaar is, zal die door middel van een software update gepushed worden.
Martin, om op je vraag te antwoorden, we sturen tussenin geen bugfixes door binnen dezelfde firmware, maar als je een reset doet, krijg je steeds de laatste nieuwe firmware. Als de update om 1 of andere reden dus niet heeft doorgelopen, kan je daarmee wel nieuwe bugfixes binnentrekken 😉
Martin, om op je vraag te antwoorden, we sturen tussenin geen bugfixes door binnen dezelfde firmware, maar als je een reset doet, krijg je steeds de laatste nieuwe firmware. Als de update om 1 of andere reden dus niet heeft doorgelopen, kan je daarmee wel nieuwe bugfixes binnentrekken 😉
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.