Tuttimus, vaste lijn en Bbox2
Ik ben sinds 7 december lid van tuttimus. Maar wel reeds 8 jaar vaste klant. Heb de optie gekozen met de samsung s6. Telefoon samsung was toen nog voorradig garandeerde ze mij. Nu ineens niet meer. Dus geen telefoon. 7 medewerkers aan de lijn gehad. Steeds inwacht gezet. 1 keer zelfs een half uur inwacht gezet. Maar heb geluk heb toch 1 vriendelijke persoon aan de lijn gehad. Eentje stuurde me naar een proximus winkel. Voor niks daar konden ze me ook niet helpen. Dus ik bel terug. Antwoordt van proximus foutjes kunnen gebeuren. U zal ook wel fouten maken he. Optie vaste lijn bijgenomen. Ze is actief maar een nummer van de lijn kunnen ze niet geven. Steek de telefoon in de stekker en hij werkt volgens hun. Welke aansluiting? Ik zie hier geen aansluiting zenne..... alles voor hun nieuwe klanten maar hun trouwe klanten worden echt slecht behandeld!!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.