Ben sinds 15 december2016 ingestapt in het tuttimus pack met een een gsm abonnement bij mijn vroegere pack.
Vanaf dan loopt alles verkeerd factuur die niet juist zijn en ook mijn pack klopt niet alles is apart ingesteld dus betaal ik veel te veel .Al enkele keren via telefoon , via my proximus gemeld en nog steeds niets veranderd.Wel al van de rekening gehaald om te betalen .Hoop via deze weg een oplossing want dit kan toch echt niet.
Antwoord
Tuttimus pack
Beste antwoord door AntonellaD
Dag NIKWAM,
Dossier 41218344 is hiervoor in behandeling. De factuur van januari staat 'on hold'. Je mag dus wachten met betalen tot je iets hoort van de dossierbeheerder.
Groetjes,
Antonella
Dossier 41218344 is hiervoor in behandeling. De factuur van januari staat 'on hold'. Je mag dus wachten met betalen tot je iets hoort van de dossierbeheerder.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
