Sedert meer dan 2j was ik een tevreden klant van proximus tot ik op 20/12/16 een aanvraag heb gedaan voor mijn bestaand pack met tv, internet en gsm te veranderen naar het tuttimuspack met samsung gsm s6 als cadeau. Bij de eerste mail met de contractgegevens bleek dat mijn facturatieadres niet overeenstemde met mijn installatieadres, het ene was bus 2 en het andere bus 3.
Hierna heb ik onmiddellijk contact opgenomen om dit aan te passen, doch bleek na een 6tal telefoontjes dat dit voor jullie een moelijke opdracht was om dit aan te passen.Tot op heden ben ik nog niet zeker dat dit correct is aangepast. Dit probleem heeft er nu voor gezorgd dat ik na 2maand nog steeds geen tuttimus en/of nieuwe gsm heb, deze moet blijkbaar nog ergens gemaakt worden aangezien deze al 2 maand niet meer in stock is, nochtans overal verkrijgbaar.
uiteindelijk heb ik zeker al een 20tal keer naar de klantendienst gebeld, en weet ik nog altijd niet waarom het zolang duurt om mijn pack aan te passen naar tuttimus, steeds hoor ik een ander verhaal. Is dit nu zo moeilijk om eens degelijk te comminiceren??? Na 2 maand heb ik geen enkele nuttige informatie, het enige wat ik vraag is wanneer mijn pack zal aangepast worden en wanneer mijn gsm zal geleverd worden?
Kan hier eindelijk iemand op antwoorden met de waarheid en niet met loze beloftes??
Antwoord
Tuttimus en Samsung S6
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Stijn81,
Dossier 41290775 is hiervoor in behandeling en de tussenkomst van IT werd aangevraagd via ticket nummer IM8023159 wegens een geblokkeerd order in ons systeem. Zodra dit is opgelost, kan de dossierbeheerder verder om het nodige voor jou in orde te maken.
Groetjes,
Antonella
Dossier 41290775 is hiervoor in behandeling en de tussenkomst van IT werd aangevraagd via ticket nummer IM8023159 wegens een geblokkeerd order in ons systeem. Zodra dit is opgelost, kan de dossierbeheerder verder om het nodige voor jou in orde te maken.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
