Na vele contacten en de derde keer te veel aangerekend te krijgen, vind men het bij proximus blijkbaar nodig om gewoon mij nog een ander abonnementje aan te proberen smeren.
Ik hoef helemaal geen nieuw abonnement, als ik 1 ding op dit moment zou willen is dat de termijn van mijn contract verstreken was zodanig dat ik onmiddelijk alles kan opzeggen!!!!!
1ste bericht van 8 mei 2017 op de proximus-facebook pagina om een idee te geven van het volledige verhaal.
7 maal bellen, 7 maal een andere uitleg (zelfs 1 keer uitgelachen) en nog steeds niet zeker dat er een oplossing is voor mijn probleem, begint een beetje frustrerend te worden.
Ik heb reeds de eerste maal gebeld op 1 april 2017 om te melden dat er mij mobiele data werd aangerekend, dit terwijl mijn basispakket van 1500mb net als mijn extra aangekochte pakket van 500mb nog niet overschreden was. Dit was blijkbaar een technisch probleem waar men zelfs een specialist ter zake had gecontacteerd, en uiteindelijk was de conclusie dat dit een fout in het systeem was. Hierna werd ik verzekerd dat ik mij helemaal geen zorgen zou moeten maken. Er zou voor gezorgd worden dat dit zeker niet op mijn volgend factuur zou aangerekend worden.
Wonder boven wonder komt dit natuurlijk wel op mijn factuur, dus ik bel nogmaals met de klantendienst en daar merkt men opnieuw de fout op waarna men mij verzekerd dat dit onmiddellijk zal recht gezet worden, binnen een week zou ik via de post een credit nota krijgen.
Een week tot twee weken later niets te zien dus neem ik nog eens contact op met de klantendienst, de derde maal ondertussen, de mevrouw die ik toen aan de lijn had en aan wie ik bovenstaande had uitgelegd vond het om te beginnen al grappig dat dit begonnen was op 1 april om dan daarna mij vrolijk mede te delen dat ze hier niets van kan zien en nog minder kan aan veranderen en mij het advies geeft om online een klacht in te vullen. Dus leg ik af en bel ik 2 min later onmiddellijk terug, nu gelukkig een andere medewerker die precies net iets meer kent en weeral wordt ik verzekerd dat het komt allemaal in orde, dit was inderdaad een fout. Mevrouw verteld mij dat de creditnota nog niet is opgemaakt, maar geen probleem zij zal alles oplossen en mij een creditnota opmaken.
Weer een paar dagen later merk ik dat het probleem zich begint te herhalen: men begint mij weer mobiele data aan te rekenen desondanks dat ik nog niet over mijn limieten heen ben. Dus bel ik nogmaals, om te beginnen vraag ik of er al een creditnota is aangemaakt en of hij dit in het systeem kan opzoeken. Het antwoord: kort en simpel nee nog niets opgemaakt, niets in het systeem terug te vinden. 2 min later nogmaals bellen: de medewerker die ik nu aan de lijn krijg is alweer iets meer bij de pinken, deze vind zelfs opeens de creditnota van 4 april terug (fantastisch toch) maar zij wist mij dan wel als eerste te melden dat deze creditnota pas zal verrekend met de volgende factuur.
Maar dan naar het probleem van deze maand, deze kosten zullen mij opnieuw deze maand aangerekend worden en weer een maand later krijg ik wat ik TEVEEL GA betalen terug. Dus men gaat mij een tweede maal te veel laten betalen, om achteraf terug te krijgen (in de hoop dat ik het eerste bedrag dat teveel betaald is nu al ga terug krijgen)
Mvg Bart
Zover het eerste bericht daarna moest ik via een privebericht mijn gegevens doorsturen
De verdere communicatie via de privéberichten kort samengevat:
Het eerste bedrag dat ik te veel heb betaald, heb ik ondertussen al terug.
Het tweede bedrag zou ik normaal terug krijgen op mijn volgend factuur, hopelijk dan toch.
Maar nu krijg ik opnieuw teveel aangerekend aangezien ik op deze moment al 62,80 euro buiten mijn bundel heb verbruikt en dit alles met:
- 29min nationaal bellen
- 1 mms
- en 1,48mb mobiel data verbruik buiten mijn bundel
Wat gebeurt er nu, gaat me dit nu echt weer te veel aangerekend worden om dan hopelijk de maand (of maanden) daarna terug te krijgen??? Hoe lang gaat dit nog duren??? Willen proximus nu echt dat ik vertrek??
Als je weet dat ik dit alles al heb aangekaart op 1 april 2017 vind ik dat ik al veel geduld heb gehad, maar ondertussen begin ik er wel mijn buik van vol te hebben.
Bart Huysmans
Technische problemen, oplichting of gewoon incompetent? Te hoge facturen, reeds drie maal op rij
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.