Ik bestelde op 31 mei een nieuw abonnement epic met een iphone, ... de simkaart werd perfect de volgende dag afgeleverd door bpost waarna ik melding kreeg dat de iphone diezelfde dag zou aankomen ,geleverd door dynalogic, ... om 23.23 u ontving ik bericht dat mijn bestelling op ander tijdstip zou geleverd worden wegens drukte, ik maakte een nieuwe afspraak maar ook hier liep het mis waarna dynalogic mijn pakket met iphone annuleerde enterugstuurde, ....
Vandaag ontving ik van proximus dat mijn teruggestuurde bestelling goed ontvangen is
En mijn geld teruggestort zal worden ?
Ik heb mijn bestelling nooit geannuleerd, dynalogic wel, ik wens alsnog mijn bestelling te ontvangen, aangezien mijn zoonnu met een actief simkaartje zit en GEEN iphone, aangezien mijn proximuspakket volledig aangepast werd en ik dus wel abonnement met iphone betaal.... we kunnen alleen per mail contact opnemen omdat..... de iphone niet aangekomen is. ( R4WEBSHOP004689476)
Antwoord
Simkaart actief, iPhone door Dynalogic teruggestuurd naar Proximus
Beste antwoord door HeidiE
Dag Leenie, fijn om te horen dat het eindelijk in orde is!! Grt, Heidi
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
