Antwoord
Series worden niet opgenomen.
Ik ben sinds een maand overgeschakeld van Telenet naar Proximus en heb er al dik spijt van. De Proximus tv is veel trager, ingewikkelder en bovendien niet betrouwbaar. Verschillende series op een wilt hij niet opnemen. Hij staat ingesteld op serieopname maar er wordt niets opgenomen en ik kan de serieopname niet annuleren om het terug in te stellen. Ik zie op de fora dat dit probleem al meer dan een jaar bestaat?! Ik bel naar Proximus eergisteren, ze zeggen mij dat het om een fout gaat in de software, dat ze ook wachten op een update maar niet weten wanneer die komt. Ze hebben een paar dingen opnieuw ingesteld en nu is het weer prijs. Een serie op canvas die niet wordt opgenomen. Hoe wordt dit in de zeer nabije toekomst opgelost of hoe kan ik mijn contract ontbinden omdat de verwachtingen niet ingelost worden? Een zeer ontevreden nieuwe klant.
Beste antwoord door ThomasP
Hey Isa, momenteel kampen we inderdaad met enkele algemene problemen. Onze TV ingenieurs doen er alles aan om deze zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses hiervoor. Kan je me even vertellen over welke serie dit gaat? Dan kijk ik dit even voor je na en doe ik het nodige. Tip! Een hestart vd decoder dmv de stroomschakelaar is vaak ook al een oplossing.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.