Beantwoord
Series opnemen, ook herhalingen worden opgenomen
Kan men bij een volgende update eens eindelijk de herhalingen van series niet meer in de planning zetten ? Vroeger (winter 2011) ging dat fantastisch goed, maar sindsdien moet ik maar altijd de herhalingen wissen om ze de volgende dag weer te zien staan in de planning. Als een klant een bepaalde uitzending in een serie niet wenst, dan moet dat ook niet terug geplaatst worden. Zelfs uitzendingen, waarvan de zender zo vriendelijk was, om er een titel aan te geven, zodat die uitgefilterd kan worden, staan toch dubbel te blinken in de planning.
Beste antwoord door JST
Wat al een hele hulp zou zijn, is dat je bij het bekijken van welke opnames je opgeslagen hebt, de dag EN HET UUR van de opname getoond wordt! Niet perfect, maar dit lijkt me toch eenvoudig genoeg te programmeren, of mis ik iets (altijd mogelijk, ik ken de internals van de programmatie niet).
Het zou in elk geval het verwijderen van de ongewenst re-runs een pak eenvoudiger maken, want momenteel zie ij in een reeks opnames van een serie niet eens wat de huidige jaargan, en wat een re-run is, Maar aan uit het uur van de opname kan je dat vaak wel weten.
Het zou in elk geval het verwijderen van de ongewenst re-runs een pak eenvoudiger maken, want momenteel zie ij in een reeks opnames van een serie niet eens wat de huidige jaargan, en wat een re-run is, Maar aan uit het uur van de opname kan je dat vaak wel weten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.