Skip to main content
Antwoord

Reclame

  • February 17, 2019
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

Beste, ik zie overal op televisie de reclame voor proximus, waarbij men getallen hanteert van 49 € voor een volledig pakket.

Mijn vraag : wat doet u voor bestaande klanten ? Anders zeg ik mijn aansluiting op en kom achter een maand terug … tegen 49 €.


Mvg, Heydens Marc.

Beste antwoord door HeidiE

Dag monza001,

Het betreft een promo voor 3 maanden voor nieuwe klanten, indien je hiervan wenst te genieten mag je de voorbije 3 maanden geen klant geweest zijn bij Proximus. Best informeer je via 0800 22 800 of je voor een getrouwheidsvoordeel in aanmerking komt!

Groetjes,

HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • February 17, 2019
Ter info: een antwoord van Proximus kun je pas morgen verwachten als ze hier terug langskomen.

Mutlie
  • February 17, 2019
Mijn vraag : wat doet u voor bestaande klanten ?
Oud zeer, al dikwijls aangehaald: niets!


Anders zeg ik mijn aansluiting op en kom achter een maand terug … tegen 49 €.


Ik geloof dat je pas als nieuwe klant wordt beschouwd na minstens zes maanden elders te zijn klant geweest. Je mag het altijd eens uittesten.

Martin
  • February 17, 2019
Dag Martin,
Als het gaat over een bestaande klant die de diensten stopgezet heeft wordt deze pas na 3 maanden beschouwd als nieuwe klant, dus ook voor eventuele promo's e.a.
mvg. Wilfried

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 18, 2019
Dag monza001,

Het betreft een promo voor 3 maanden voor nieuwe klanten, indien je hiervan wenst te genieten mag je de voorbije 3 maanden geen klant geweest zijn bij Proximus. Best informeer je via 0800 22 800 of je voor een getrouwheidsvoordeel in aanmerking komt!

Groetjes,

HeidiE