Beantwoord
Radio alleen mono-ontvangst
Met mijn nieuwe decoder heb ik alleen Mono-radio-ontvangst. Is dit normaal ?
Beste antwoord door luwi
geachte, uit bovenstaande antwoorden kan ik samenvatten:
- Elsa, jij deed je uiterste best, maar als je intern geen juiste info krijgt is het moeilijk.
- Longhouse, je antwoord dat proximus uitzend wat ze krijgt is correct en dit is eigenlijk mijn vraag, namelijk wat krijgen jullie en dus de klant.
- Patick, als ik hoofdletters gebruik is het zeker geen stemverheffing, maar een benadrukken van de essentie van mijn vraag.
dus loop maar gerust verder naast uw schoenen in onze pokemon wereld.
andere providers hebben mij een beter antwoord gegeven en is soms eenvoudig op hun site te raadplegen (vb wat is dolby digitaal en wanneer kan je ervan genieten).
DOMINO zou niet hoeven te bestaan om het verlies aan klanten te beperken.
maar ja, veel bestuurders van dure auto's bellen ook nog steeds met de gsm aan hun oor, wat is hier de oor-zaak van ...lange oren ...
met dank en vriendelijke groet sluit ik deze forum af.
- Elsa, jij deed je uiterste best, maar als je intern geen juiste info krijgt is het moeilijk.
- Longhouse, je antwoord dat proximus uitzend wat ze krijgt is correct en dit is eigenlijk mijn vraag, namelijk wat krijgen jullie en dus de klant.
- Patick, als ik hoofdletters gebruik is het zeker geen stemverheffing, maar een benadrukken van de essentie van mijn vraag.
dus loop maar gerust verder naast uw schoenen in onze pokemon wereld.
andere providers hebben mij een beter antwoord gegeven en is soms eenvoudig op hun site te raadplegen (vb wat is dolby digitaal en wanneer kan je ervan genieten).
DOMINO zou niet hoeven te bestaan om het verlies aan klanten te beperken.
maar ja, veel bestuurders van dure auto's bellen ook nog steeds met de gsm aan hun oor, wat is hier de oor-zaak van ...lange oren ...
met dank en vriendelijke groet sluit ik deze forum af.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.