Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app kan niet aanmelden

  • October 17, 2018
  • 8 reacties
  • 316 Bekeken

telkens ik wil inloggen via tablet krijg ik de melding dat login en/of wachtwoord verkeerd is.dit is niet het geval want ik kan inloggen op pc.kan er iemand mij helpen? dank bij voorbaat

Beste antwoord door SamuelD

Best SamuelD,
Inloggen met de link die je doorgestuurd hebt werkt wel, maar via de pickx app nog steeds niet.
Mvg,
Christel09


Kan je eens je wachtwoord van je myProximus wijzigen zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd_new/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/wachtwoord-login-of-gsm-nummer-voor-myproximus-wijzigen.html en hierna nog eens proberen in te loggen op de pickx app?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • October 17, 2018
Hey Davy, kan je via een Privé bericht

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

wat meer informatie geven over het probleem + de login die je gebruikt. Groeten Thierry

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • October 18, 2018
davypeel Welke login gebruikt u ?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • October 18, 2018
Hallo Davy,

Dat zou normaal gezien inderdaad moeten lukken met diezelfde login. Alle instellingen zien er hier in orde uit. Heb je al geprobeerd om de app opnieuw te installeren ?

Wat betreft de Chromecast, die komt voor het einde van het jaar terug.

Groeten, Hadewych

  • Newbie
  • August 1, 2019
Ik ondervind hetzelfde probleem.
Als ik de pickx app start en wil aanloggen op mijn tablet met beheerder account verschijnt telkens de melding de login gegevens zijn niet correct.
Ik werk met een android tablet v 4.4.2
Al mijn produkten zijn gekoppeld in my proximus en ik heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 1, 2019
Ik ondervind hetzelfde probleem.
Als ik de pickx app start en wil aanloggen op mijn tablet met beheerder account verschijnt telkens de melding de login gegevens zijn niet correct.
Ik werk met een android tablet v 4.4.2
Al mijn produkten zijn gekoppeld in my proximus en ik heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd.


Lukt het wel om met deze zelfde login in te loggen op je myproximus? Kan je eens testen of het lukt via de site: https://www.proximus.be/pickx/nl/televisie/live ?

  • Newbie
  • August 1, 2019
Best SamuelD,
Inloggen met de link die je doorgestuurd hebt werkt wel, maar via de pickx app nog steeds niet.
Mvg,
Christel09

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • August 1, 2019
Best SamuelD,
Inloggen met de link die je doorgestuurd hebt werkt wel, maar via de pickx app nog steeds niet.
Mvg,
Christel09


Kan je eens je wachtwoord van je myProximus wijzigen zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd_new/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/wachtwoord-login-of-gsm-nummer-voor-myproximus-wijzigen.html en hierna nog eens proberen in te loggen op de pickx app?

  • Newbie
  • August 1, 2019
SamuelD,
Dat is gelukt.
Bedankt,
Christel09