Skip to main content

Proximus tv app

  • March 8, 2017
  • 3 reacties
  • 314 Bekeken

Ik kan me niet aanmelden op de tv app, geeft steeds een foutmelding..
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • March 9, 2017
Dag Robbe123,

Ik heb dit even nagekeken en je MyProximus account zou correct gelinkt staan aan je Proximus TV account. Kan je mij zeggen welke foutmelding je krijgt? Heb je het toestel al herstart en eventueel de app opnieuw geïnstalleerd?

Mvg,

Andy
Het Proximus-team

  • Apprentice
  • April 23, 2017
Hoi
Ik heb ook een probleem om de tv app te openen.
Na de login geeft hij een foutmelding
Vriendelijke groeten

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 24, 2017
Je hebt momenteel enkel een MyProximus account voor je gsm, je zal dit eerst nog moeten linken aan je vaste lijn vooraleer de tv app werkt. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Mvg,

Kim