Skip to main content
Vraag

Proximus Pickx op iPad

  • July 18, 2019
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Ook bij mij werkt de app niet. Wanneer nieuws aub ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • July 18, 2019
Ter info: Er werd in verschillende topics hieromtrent door de proximus medewerkers medegedeeld dat, van zodra er van de betrokken dienst feedback ging komen ivm met de oplossing, het hier zou gemeld worden op het forum.

En hoe lang zou het nog kunnen duren? En met welke compensatie?

Martin
  • August 3, 2019
Laat ons hopen dat maandag iemand van Proximus (als ze hier op het forum terug langskomen) hier meer kan vertellen over de stand van zaken.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 5, 2019
Frans,

Ons IT team is hiermee bezig samen met Apple. Wij hebben momenteel zelf nog geen verdere info, maar als wij hier verdere info over verkrijgen, zullen wij deze communiceren op het Forum.

Mvg

Charlotte