Skip to main content
Antwoord

Proximus? Hier draait men facturen met de hand vermoed ik?

  • July 26, 2016
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

Mijn facturatieperiode loopt altijd tot de 19de van de maand, het duurt dan minstens tot de 25 ste alvorens de factuur op Zoomit verschijnt. Deze maand doet Proximus nog een schepje er bovenop, waarschijnlijk om nog duidelijker de incompetentie te etaleren? Bij andere providers is uw factuur 1 à 2 dagen later beschikbaar bij Proximus moet dat 7 dagen en meer duren. Heeft men bij Proximus al van servers, hardware, computers in het algemeen gehoord? Of is de facturatie ergens in een kelder gevestigd zonder internet en draait men handmatig elke factuur uit? Het is de 21 ste EEUW tijd dat ze wakker worden want dit is VOORHISTORISCH.

Beste antwoord door Elsa

Ja het is een forum en Harry geeft zijn mening hierover over de zin en de onzin die zal wel blijkbar door ieder op zijn manier geïnterpreteerd worden :-))
Persoonlijk heb ik ook liever dat facturen altijd ongeveer op de zelfde datum komen, maar ja dat is weeral mijn eigen mening !
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • July 26, 2016
Wat een onzin. Belangrijkste is dat de factuur correct is en de betalingstermijn ook verlengd is uiteraard.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 26, 2016
Bij telenet factureert men de 4 de van de maand en de 6 de zit de factuur in de bus .... het kan dus wel en evengoed krijg je een verlengde betaaltermijn.
Realiteit i.p.v. onzin ...

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • July 26, 2016
Het is in het nadeel van Proximus om laat te factureren. Dus onzin om hierover te klagen.

Elsa
  • Antwoord
  • July 26, 2016
Ja het is een forum en Harry geeft zijn mening hierover over de zin en de onzin die zal wel blijkbar door ieder op zijn manier geïnterpreteerd worden :-))
Persoonlijk heb ik ook liever dat facturen altijd ongeveer op de zelfde datum komen, maar ja dat is weeral mijn eigen mening !