Vraag
Problemen Tuttimus bundel
Ik ben dus al 3 maanden aan het proberen om mijn gsm abonnement dat bij mijn tuttimus pack zit in orde te krijgen. Ik betaal voor een abonnement van 2 gb maar het systeem zegt dat ik maar 1gb in mijn bundel heb. Dit voor 2 gsm's. Elke keer krijg ik dus 60 euro extra op mijn factuur omdat ik over de 1 GB kom waardoor ik al elke keer moet bellen/ mailen om dit bedrag terug te krijgen ondanks de belofte van de klantendienst dat dit' automatisch ' in orde zou komen....Bijkomend probleem is dat mijn 4 g telkens stopt met werken waardoor ik niet eens de 2 gb kan gebruiken waarvoor ik dan ook betaal ....iemand een idee om dit in orde te krijgen want mijn geduld is op. Als ik nog 1 maal dat menutje door moet gaan om überhaupt iemand aan de lijn te krijgen ....
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

