Skip to main content
Vraag

Pdp

  • June 17, 2019
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

Beste,
Ik kan geen 4g gebruiken in het buitenland wegen een probleem met de pdp identiteit.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • June 17, 2019
Morgen kunnen de proximus medewerkers, als ze hier terug op het forum langskomen, eens natrekken of er iets geblokkeerd staat voor 4G.
mss gelijkaardig aan deze situatie hier
> klik hier

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 18, 2019
Zoals Martin al suggereerde staat er inderdaad een blokkering op je abonnement voor data roaming (gsm eindigent op -65). Die kan verwijderd worden als je wil.

  • Auteur
  • Newbie
  • June 18, 2019
Dit mag zeker

  • Auteur
  • Newbie
  • June 18, 2019
Zoals Martin al suggereerde staat er inderdaad een blokkering op je abonnement voor data roaming (gsm eindigent op -65). Die kan verwijderd worden als je wil.
Dat mag zeker

  • June 25, 2019
Hallo Dylan1992
Ik heb de blokkering van je nummer gehaald.
Binnen dit en max 2 uur zou dit in orde moeten zijn.
Toestel gewoon eens uit en aan zetten. :)
Houd er rekening mee dat enkel de verbindingen binnen de EU inbegrepen zijn in jouw abonnement.