Skip to main content
Vraag

nieuwe mailbox

  • September 29, 2019
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Wij hebben recent Proximus internet aangeschaft en info per post ontvangen mbt Proximus mailbox. Echter het mij toegestuurde passwoord is blijkbaar niet correct. Ik krijg steeds een foutmelding dat het passwoord niet juist is. Hoe lossen we dit op?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 29, 2019
ter info: kijk eens naar deze uitleg om te zien of je het zo kunt in orde krijgen door een nieuw wachtwoord in te stellen >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html

Anders wachten tot morgen als het niet lukt zodat iemand van Proximus zelf je hierbij verder kan helpen...

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 30, 2019
@gustaaf.pelgrims

Is het gelukt?

Geert