Skip to main content
Antwoord

Netflix loopt vast

  • May 6, 2017
  • 13 reacties
  • 1116 Bekeken

Als ik Netflix bekijk via proximus TV dan loopt het regelmatig vast. Bij het scrollen en bij selecteren van een aflevering.

Ik heb de decoder al enkele keren herstart tot dat ik weer even aan het scrollen ben dan begint het terug vast te lopen.

Moet ik eens een reset van de decoder (V4) doen?

Alvast bedankt

Beste antwoord door Wim VL

Beste,

dat kan je inderdaad doen. Ook eens de cookies leeg maken is een optie via mijn account/instellingen.

MVG,

Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • May 6, 2017
Beste,

dat kan je inderdaad doen. Ook eens de cookies leeg maken is een optie via mijn account/instellingen.

MVG,

Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 6, 2017
Ik ga het eens proberen, ik laat iets weten of het probleem daarmee is opgelost!

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 7, 2017
Ik heb al die dingen gedaan. Maar geen groot succes, Netflix is zeer traag nu (in account kiezen en scrollen) .

Martin
  • May 7, 2017
Heb je een B-box 3 of is het nog een B-box 2
wat krijg je eigenlijk als resultaat op http://speedtest.net

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 7, 2017
B-Box 3, 77/14Mbps

Martin
  • May 7, 2017
Daaraan kan het dan ook al zeker niet liggen.
zou het dan iets te maken hebben an de lagere performances van de v4.
Als iemand anders ook met een v4 het zelfde probleem zou ondervinden, dan zou je dit daaruit wel kunnen concluderen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 7, 2017
De handelingen zijn gewoon traag, zeker bij afspelen, scrollen en opstarten.

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 8, 2017
Hebben hier nog mensen last van?

wwilliamm
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • May 8, 2017
Ik had vroeger een V4 en had dat probleem toen ook vaak, sinds ik een halfjaar de V5 mini heb geen problemen meer

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 8, 2017
Hmmm, misschien ligt het daar aan.. Misschien eventueel vervangen of nog wat afwachten.

Martin
  • May 8, 2017
Als je kan omruilen voor een v5 dan zou ik niet veel twijfelen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 8, 2017
Ik zal het eens navragen, bedankt voor de hulp! 😃

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • May 8, 2017
Dat moet Proximus toch bommen van geld kosten al die verschillende decoders en dan nog eens die software voor die decoders er boven op. Dan is het bij Telenet eenvoudiger, die werken met een minimum.