Skip to main content

MyProximus wordt geüpgraded

  • February 20, 2016
  • 25 reacties
  • 1161 Bekeken

Elsa
Upgrade van MyProximus

MyProximus is niet beschikbaar van 20 februari 23u tot 21 februari 12u.
De site krijgt een opknapbeurt om hem gebruiksvriendelijker te maken en extra diensten toe te voegen.
Maak u het leven gemakkelijker en herlaad uw prepaid kaart via onze online applicatie.
Raadpleeg hier onze support site
Bedankt voor uw geduld en begrip!
Het MyProximus-team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

25 reacties

  • February 21, 2016
Iemand al aanpassingen of vernieuwingen kunnen waarnemen?

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • February 22, 2016
Ik zie hier geen veranderingen, alles is hetzelfde gebleven.
Volgens mij waren dat gewoon onderhoudswerkzaamheden.

Elsa
  • Auteur
  • February 22, 2016
Wel positief dat het gemeld wordt.
Dit gebeurt regelmatig in de weekends dat er onderhoudswerkzaamheden gebeuren, maar wat niet regelmatig gebeurt is, dat ze de mensen op tijd verwittigen zoals deze keer en wat al dikwijls aangeklaagd werd op het forum.

Elsa
  • Auteur
  • May 7, 2016


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • May 7, 2016
Bedankt Elsa. Was niet verwittigd.

Jan_0141
  • Practitioner
  • May 12, 2016
nog steeds geen aanpassing te zien...

Elsa
  • Auteur
  • May 12, 2016
Die zijn ook niet altijd zichtbaar hoor, mss om het gebruik te verbeteren of vlotter laten verlopen enz....
Ze zeggen al wat je niet ziet kan je ook geen last van hebben :-)))

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • May 12, 2016
Ik heb gezien dat in My Support nu terug alle diensten worden vermeld, een tijd lang werd enkel de mobiele diensten vermeld, waarom dat zo was is mij een raadsel.

Elsa
  • Auteur
  • May 12, 2016
bij mij was dit vroeger al het geval en is er niets veranderd, maar dat zal waarschijnlijk ook wel onder ander één van de onderdelen van de update zijn, waar een stuk debuggen ook zal bij te pas komen enz...

Elsa
  • Auteur
  • June 11, 2016


Een upgrade en ik kan er mijn factuur niet meer betalen,goed bezig daar.

  • June 15, 2016
Een upgrade en ik kan er mijn factuur niet meer betalen,goed bezig daar.

Hier kan ik niet meer aan m'n nieuwe factuur.
Er wordt wel vermeld dat er een nieuwe factuur klaar staat, maar verder niets van te bespeuren.

Een upgrade en ik kan er mijn factuur niet meer betalen,goed bezig daar.

Hier kan ik niet meer aan m'n nieuwe factuur.
Er wordt wel vermeld dat er een nieuwe factuur klaar staat, maar verder niets van te bespeuren.

Hier net hetzelfde,en krijg zelfs geen mail meer ook.

Elsa
  • Auteur
  • June 15, 2016
zie ook post hier:
=> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/facturatiedatum-wijzigingen-34780

zie ook post hier:
=> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/facturatiedatum-wijzigingen-34780

Ondertussen al zelf gevonden 🙂 .

Elsa
  • Auteur
  • July 2, 2016


patrick
  • Motivator
  • July 2, 2016
Hopelijk zit is er bij de update de bug opgelost dat wij niet meer dagelijks moeten inloggen.

Elsa
  • Auteur
  • July 23, 2016
Opgepast!
moest je eventueel problemen ondervinden de servers worden geüpdatet dit weekend

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 23, 2016
Ik zie daar eigelijk ook niet veel in veranderd, maar ik heb nog niet alles in detail nagekeken....

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • July 27, 2016
Sedert 2 dagen is het mij onmogelijk om in te loggen op "myproximus"...
nu reeds half uur..."even geduld"....
heb véél geduld maar dat is me toch iets teveel....:)

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • July 27, 2016
Sedert 2 dagen is het mij onmogelijk om in te loggen op "myproximus"...
nu reeds half uur..."even geduld"....
heb véél geduld maar dat is me toch iets teveel....:)

Lukt wel via m'n smartphone....
Op pc reeds alle cookies verwijderd, doch zonder resultaat.

Elsa
  • Auteur
  • July 27, 2016
mss ook eens proberen of het lukt met andere browser.

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • July 27, 2016
Lukt enkel via Edge
NIET met Firefox, Explorer of Google Chrome...
Vreemd...

Elsa
  • Auteur
  • July 27, 2016
addblocker, privacy badger enz. als u die hebt, die kunnen soms voor problemen zorgen

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • July 27, 2016
in Firefox "Proximus.be" uitgeschakeld op "ublock origine" en nu terug toegang tot "myproximus".
in Google Chrome "Proximus.be uitgeschakeld op "Adblocker" en eveneens toegang tot "myproximus".
Dit was tot verleden week niet zo...is vreemd dat wel...
bedankt voor de tip...