Beste,
even mijn factuur reconciliëren met de MyProximus app of website lijkt niet te werken voor het gedeelte VASTE LIJN.
Website neigt te tonen dat dit tijdelijk is, maar nu toch al een tijdje zelfde status.
Onder Myproximus aanloggen, naar Mijn Producten.
Opties bekijken bij VASTE lijn toont volgende fout
"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."
Dus, @Proximus, hoe kan ik dergelijke opties bekijken ?
Juist omdat ik bedenkingen heb bij één van die producten, en deze dus niet zichtbaar zijn, neigt dit naar een "bekend" probleem die verborgen wordt, niet ?
Wie nog dit probleem ?
dank
dv
Vraag
MyProximus: VASTE LIJN toont geen details (website werkt NIET)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


