Hallo,
Kan iemand mijn zoon helpen?
Zijn gsm en 4G werkt perfect in België maar in het buitenland werkt zijn 4G niet.
Alle instellingen zijn al gecontroleerd bij Proximus en ik heb ook al een nieuw sim kaart voor hem gehaald.
Hij zit nu in het buitenland en zijn 4G werkt nog altijd niet.
Als hij de sim kaart van zijn vriendin in zijn gsm steekt, gaat de 4G wel, dus het ligt ook niet aan zijn gsm.
Als hij zijn sim kaart in de gsm van zijn vriendin steekt, werkt de 4G van haar niet.
Proximus, kunnen jullie helpen?
Antwoord
Mijn 4G werkt niet in het buitenland, instellingen zijn juist, reeds nieuwe sim kaart
Beste antwoord door HeidiE
Dag Peter, er stond een blokkering actief, die werd nu verwijderd. Kun je je zoon vragen om het toestel te herstarten, dan zou het opgelost moeten zijn! Grt, Heidi
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

