Skip to main content
Antwoord

Mijn 4G werkt niet in het buitenland, instellingen zijn juist, reeds nieuwe sim kaart

  • July 8, 2019
  • 6 reacties
  • 473 Bekeken

Hallo,

Kan iemand mijn zoon helpen?
Zijn gsm en 4G werkt perfect in België maar in het buitenland werkt zijn 4G niet.
Alle instellingen zijn al gecontroleerd bij Proximus en ik heb ook al een nieuw sim kaart voor hem gehaald.
Hij zit nu in het buitenland en zijn 4G werkt nog altijd niet.
Als hij de sim kaart van zijn vriendin in zijn gsm steekt, gaat de 4G wel, dus het ligt ook niet aan zijn gsm.
Als hij zijn sim kaart in de gsm van zijn vriendin steekt, werkt de 4G van haar niet.

Proximus, kunnen jullie helpen?

Beste antwoord door HeidiE

Dag Peter, er stond een blokkering actief, die werd nu verwijderd. Kun je je zoon vragen om het toestel te herstarten, dan zou het opgelost moeten zijn! Grt, Heidi
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • July 8, 2019
als de mensen van het proximus team hier langskomen kunnen zij checken of er eventueel een blokkering moet weggenomen worden....

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 9, 2019
Dag peter2866, kun je het nummer van je zoon toevoegen aan je profiel, zodat we dit kunnen nakijken? Grt, Heidi

  • Auteur
  • Newbie
  • July 9, 2019
Sorry, maar ik vind niet waar ik mijn profiel moet aanpassen, maar in mijn proximus account zijn 2 gsm nummers te vinden. Het is het 0472 nummer.

  • Auteur
  • Newbie
  • July 9, 2019
Gsm nummer staat in profiel

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 9, 2019
Gegevens ontvangen, zodra ik meer info heb laat ik hier een bericht.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 9, 2019
Dag Peter, er stond een blokkering actief, die werd nu verwijderd. Kun je je zoon vragen om het toestel te herstarten, dan zou het opgelost moeten zijn! Grt, Heidi