Skip to main content

Mailbox problemen

  • February 12, 2017
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Radeloos ...!!! Ik had een Skynet account en daarna hebben we een Outlook account aangemaakt (op 2 verschillende namen want mijn man is bijkomend zelfstandig en we wouden de e-mails van beiden goed apart houden !

We hadden geen problemen met de mailbox. Tot 3 weken geleden .. toen merkten we dat wij alleen maar mails konden ontvangen op de mailbox van mijn echtgenoot en de mijne MAAR hij kon er geen meer versturen.
We hebben dan maar naar MICROSOFT gebeld en dat gesprek duurde 2u30 voor het terug functioneerde. 3 dagen nadien was ons probleem weer hetzelfde !!! De telefoonverbinding per GSM zal ons duur kosten voor de eerste keer en we zijn bang dat dit weer lang zal duren en dat ons probleem misschien terug niet volledig zal opgelost worden !! Wij zijn geen specialisten in dit domein alleen maar gebruikers ! We hebben dringen serieuze hulp/kennis nodig. Ter plaatse zou nog het beste zijn. Wie kan er ons hiermee mee helpen AUB, DRINGEND VERZOEK - Bedankt voor jullie aandacht. Op de PROXIMUS site staat een info over 'problemen met mails die verstuurd worden maar bij ons is het omgekeerd op de mailbox van mijn echtgenoot. Proximus zegt dat dit hun probleem niet is.. WAT NU ? Bedankt voor jullie info - Tatayat69
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 13, 2017

Beste,

De kans bestaat dat uw firewall, uitgaande email blokkeerd.
Best hier een op googlen.

Veel succes