Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb zaterdag de speelfilm Logan gehuurd (in HD). De speelduur staat aangekondigd als 2h11m, maar de film breekt af na 1h38m... Ik heb verschillende keren opnieuw gestart, maar de film stopt telkens op dezelfde plaats.
Dit jaar is Proximus van start gegaan met e-sports 🎮 ! De reguliere FIFA19 competitie is afgelopen en de top 6 is terug voor de Play-⚽️ffs! Zij zullen worden geconfronteerd met de 5 pro-spelers die al zijn voorgeselecteerd in een gloednieuwe competitie. TOP 4 neemt dan deel aan de halve finales. De finale is gepland voor 23 maart, in een voor het publiek toegankelijke zaal! De halve finales en finale worden ook live uitgezonden 🎥 op Twitch en Proximus TV 📺 . Meer info: volg het nieuws van Fifa19, League of Legends en Counter-Strike 🕹️ op https://www.proximus-sports.be/esports/nl
Ik heb sinds donderdag (31/1) geen tv / internet / vaste telefonie meer. Er zouden volgens Proximus werken in de buurt zijn maar men vond het niet blijkbaar nodig om mij te verwittigen. Het probleem zou vanmiddag om 16u30 opgelost zijn, maar nu is dit al uitgesteld tot morgen... Zijn er nog mensen uit de buurt (Mechelen Zuid) met hetzelfde probleem?
Ik heb een reset gedaan van de modem en wil nu ook het paswoord wijzigen. Wanneer je in een browser 192.168.1.1 intikt , komt daar in de statusbalk: niet beveiligd: je verbinding met deze site is onbeveiligd, je moet geen paswoorden of bankgegevens invoeren. Ik heb de site nu opgevraagd via een ander proximusnetwerk met norton: ik krijg identiek hetzelfde. Op zijn minst moet er toch een https zijn.
Hallo, Ik krijg geen beeld van de V6 decoder die is aangesloten op een Bose cinemate 120. Wanneer ik de decoder aansluit rechtstreeks op de tv (Samsung JU7000) is er geen enkel probleem. Heb dan beeld en geluid. Sluit ik deze terug aan op de Bose Cinemate 120 heb ik enkel geluid en de melding dat deze de resolutie niet ondersteund. Heb al andere hdmi kabel gebruikt, wat idd niet veel zal uithalen. Alsook de resolutie op de proximus decoder veranderd naar 720. Is er een mogelijkheid om de 4K resolutie uit te schakelen? of moet er een downgrade gebeuren van de V6 decoder naar de V5 decoder. mvg
sinds gisteren blijft bijna elke zender regelmatig haperen. blokjes, of tijdens het zappen dat het beeld op de vorige zender blijft staan. alles is al eens opnieuw opgezet maar het blijft haperen
Dear Proximus, My roaming in EU - Outside Belgium - does NOT work although all my setting are correct. (Phone nr: 0476063707) I have been told by a Proximus store that my roaming is BANNED and as I have a mobile corporate subscription, I need to contact to my employer. However, my employer says that it is not blocked in the system and it is a package for EU, so it should work perfectly, but it doesn`t. Could you please check this issue and remove the ban if it is the case? And if not, could you please advise what to do how to solve this so I can have roaming in EU. Thanks,
Beste, Gisteravond rond 19.00 uur heb ik per ongeluk alle tot nu toe opgenomen afleveringen van Bates Motel gewist, 7 in totaal. Ik had ze de afgelopen weken opgenomen via de zender Q2. Ik wil ontzettend graag weten of Proximus deze 7 afleveringen terug op onze decoder / modem kan zetten? Ik hoop echt dat dit kan. Veel dank bij voorbaat voor een spoedige reactie!
bepaalde programma's worden niet meer opgenomen al staan ze al geprogrammeerd. 1 opgenomen programma kan niet verwijderd worden. Kabeltjes werden al eens uitgetrokken zonder succes
Ik krijg de foutmelding too many recipients Ik weet nu dat ik maar 99 mails per keer kan verzenden. Hoe kan ik het geblokkeerde bericht nu verwijderen?
WIj hebben sinds 31/12/18 en Business All in abonnement. Tot op heden lukt het nog altijd niet om in te loggen. Krijg steeds de foutmelding Er is een technische probleem, nogmaals bedankt later proberen. Heb al verschillende keren naar de helpdesk gebeld, maar nog steeds geen oplossing.
Gisteren heb ik contact gehad met de helpdesk na problemen met de modem (BBox 3), er werd mij onmiddellijk voorgesteld om een omruiling te doen (opsturen via Bpost). Ik stelde voor om een harde reset te doen maar dat zou niets oplossen volgens de vriendelijke dame. Heb dan toch maar op eigen initiatief de harde reset gedaan met als gevolg dat de problemen opgelost zijn. Gisterenavond reeds een mail gekregen met de instructies om de modem terug te sturen na ontvangst van de nieuwe. Mijn vraag aan de support medewerkers: Deze nieuwe modem aanvaarden of weigeren bij aflevering door Bpost ???
Beste, Ik heb een aanvraag gedaan voor een nieuw abonnement bij Proximus (overstappend van Mobile Vikings). Ik heb enkele dagen geleden mijn nieuwe simkaart ontvangen van Proximus, maar deze is nog niet actief, mijn simkaart van Mobile Vikings blijft echter wel actief. Hoe kan ik die oplossen? Alvast bedankt voor de feedback!
Ik heb de laatste 8 afleveringen van een serie gewist ..dat was verkeerd ..hoe kan ik deze terug opvragen aub
Hallo een vraagje, zijn de voetbalmatchen op Proximus tv voorzien van commentaar?
Zojuist aan het chatten met een Leen van proximus voor een probleem en wordt dan ineens overgenomen door een Kristien of Katrien en die beeindigd dan ineens kordaat de chat waarom? Omdat ik teveel vragen stel? Mijn probleem is nog steeds niet opgelost ? is dat de service bij proximus ?
Beste lezers, Mijn probleem is dat ik via mijn pc met het programma Word 2016 , geen bestanden of zelf Proximus Cloud zie staan in mijn verkenner geopend via Word, alles andere zijn aanwezig maar Proximus Cloud niet Hoe los ik dat op Dank bij voorbaat Marceldr48
hi, ik heb een TV Decoder V6 kunnen we naast deze app; youtube, netflix en radioline, andere app toevoegen? mvg
Deze morgen is het internet weggevallen na een stroomuitval. De modem is uitgevallen en heb ik heropgestart. En gereset. Kan ik nog iets anders proberen om mijn internet terug te aan de praat te krijgen?
Ik had de serie 13 Geboden volledig opgenomen en gedeeltelijk bekeken, maar heb per ongeluk de resterende afleveringen gewist. Kunnen deze nog teruggehaald worden? Alvast bedankt!
Hallo, Kan ik met ee ftp programma beelde van mijn camera automatich uploaden naar mijn cloud bij Proximus? En zo ja, hoe stel ik dat in?
Sinds een recente firmware ondersteunen mijn Devolo PLC's 3 instellingen voor VDSL. Volgens Devolo moet ik bij de internet provider zijn om te weten welke setting ik moet gebruiken. Vandaar deze vraag dus...
Wegens defect werd mijn Bbox3 vervangen. Mijn Raspberry Pi B+ kan geen verbinding meer maken via WiFi, via Eth geen probleem. Met een volledige nieuwe set-up, op de Raspberry, lukt het verbinden ook niet meer. WiFi extenders en portables werken prima op 2.4 en 5.0. O.S. Raspberry: 2018-11-13-raspbian-stretch.img WiFi netwerken worden gevonden (WiFi-2.4.....WiFi-5.0...) Na ingeven van paswoord: Failed to connect to network Bbox3: Software Version 8c.108A GUI Version 6.8.9 Hardware Version 2.1 WiFi- 2.4..... mode 802.11 gn channel 6 20 Mhz security WPA/WPA2 WiFi- 5.0..... mode 802.11 ac channel 40 security WPA/WPA2 Heeft iemand een idee om dit op te lossen? Alvast dank bij voorbaat
Beste leden. Vanaf heden is ook de HD versie te bekijken van TV5 FBS via Proximus kanaal 83. PS. Tevens heeft Animal planet nl sd kanaal 98 en hd kanaal 84 een nieuw logo gekregen. Zelf ontdekt want er staat niks over te lezen op het infokanaal. Timm1983.
Ik dat juist dat ik voor 5 euro extra per maand Belgisch voetbal kan activeren en dit voor 3 maand?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.