Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Ik heb punten ingewisseld voor bel krediet. Wanneer worden die gebruikt. En is het waar dat deze dan enkel bruikbaar zijn tijdens de daguren. Dus van 7 t/m 17 uur en weekend niet? Is er een mogelijkheid , heb het dan buiten punten wissel, bel krediet bij te kopen idien je ziet dat je niet genoeg hebt voor die maand. Data extra kopen vind ik genoeg, maar bellen niets. Dank u
Kan iemand van proximus nakijken of er een interventie vd lassers/grondploeg gepland staat als ik het telnr hier geef ? (probleem = geen kiestoon meer en nu ook traag internet , vrij zeker kabel in de straat beschadigd) De technieker is het na 5 min afgebold en nooit meer iets van gehoord , heeft ook het lef om ons NA VERTREK nog producten proberen aan te smeren zoals tv via de klantendienst , diepe zucht.....
Er stonden een reeks afleveringen op de lange termijn, het betreft Rosewood van zender Q2, aflevering 16 tem 22 moesten we nog zien. Plots zijn al deze afleveringen verdwenen. Een normale reset alsook een harde reset van de decoder en modem bracht geen soelaas. Is er een mogelijkheid om deze afleveringen te recupereren ?
Hallo, ik krijg nu al voor de tweede keer post van Proximus die niet aan mij gericht is. Het gaat hier over een firma: Advanced Belgian Software. Ik vind er niets over terug op internet. Waardoor ik de brief opende om te kijken of ik meer informatie in de brief vond. Aangezien het een rekening is (en zelf een herinnering) neem ik aan dat de firma in kwestie een fout adres heeft opgegeven. Weet iemand wat ik nu het best doe? Groeten, Wendy
Ongeveer om de 2 weken worden mijn opnames verdwenen vb als ik er 20 tal heb blijft er maar nog 3 of 4 over en da telkens om de 2 weken sinds 3 maanden. Ik heb een decoder V6.
zijn er problemen in Brugge, hier geen tv, verbindingsproblemen, kleinkinderen zijn bij mij, dus niet leuk wel internet maar geen tv, is het algemeen of enkel bij mij?
Het al meer dan een jaar aanmodderen met een download van max. 45Mbps en dit begint zo langzamerhand mij de geldbeugel uit te hangen. Voor die 59 euro mogen ze toch wel een product geven die de concurrentie bijbeent. Concurrentie die wel op de loer ligt... Graag zou ik nu wel de GSM ook bij Proximus willen plaatsen, maar helaas een Minimus pakket nemen van 100 euro (mobiel onbeperkt, internet en tv) bij die snelheid is toch wel echt te 'minimus' om dit met een blij gezicht te doen.
in december 26 december huawey mate 20 gekocht of besteld,,de beloofde caschbak heb ik wel gekregen maar de smartwatch die op de promotie stond die heb ik nog steeds niet en het is langer dan 30 dagen geleden van de inschrijving op help@myactions.eu maar veel info krijg je er niet ,,ik veronderstel dat proximus verantwoordelijk is voor de promoties die ze aanbieden
Heeft Proximus de mogelijkheid een eigen ingebouwd spamfilter te installeren?
Zit ik al jaren aan te modderen met een bbox2 en bij de recente installatie van de 3v+ heb ik maar liefst een verdubbeling van DL : 18->35 DL 3 -> 5 UL Misschien niet de hoogste snelheden maar toch goed om weten dat een aanpassing van de box wel degelijk een verbetering kan brengen.
Niettegenstaande de laatste versie van proximus tv is gedownload op mijn ipad krijg ik telkens de melding dat een nieuwe versie moet gedownload worden als ik de app opstart? Volgens proximus is men daarmee bezig.
Afgelopen zaterdag belde ik de klantendienst van Proximus met de melding dat ik geen enkele dienst meer heb (telefoon, internet noch tv). Men antwoordde mij dat er een technieker moest langskomen en dat men mij zou terugbellen om een datum vast te leggen. Vandaag bel ik op eigen initiatief terug, blijkt dat er helemaal geen nota genomen was van mijn oproep zaterdag. Men bevestigt mij dat er woensdag een techniekee kan langskomen en dat dit nog bevestigd zal worden per mail. Tot op heden geen lail ontvangen. Ik hoop dat er woensdag effectief een technieker komt, zou niet de eerste keer zijn dat ze hun kat sturen wegens foutieve registratie in hun systeem.
Welke smartphone kunt u mij aanraden wetende dat mijn vingers nogal dik zijn dat ik een makkelijke bediening zou willen welk abonnement of betaalwijze rad u mij aan ls je weet dat ik weinig be maar hem zal gebruiken om te surfen facebook instagram en twitter
Hello, Het lukt me niet om, zowel via Proximustv.be als via de Android app, mijn tv te beheren. Ik ben nieuwe klant sinds vrijdag en heb dit dus nog nooit eerder gebruikt. Wanneer ik aanmeld via proximustv.be en op bijv. "mijn bibliotheek" klik (aanmelden lukt dus wel), krijg ik volgende foutboodschap: De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus. Via de Android app krijg ik de melding: Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV-account. Mijn pogingen om de status via MyProximus te checken zijn ook tevergeefs. Eender welke keuze ik daar maak, geeft een melding "Pagina niet gevonden" en in de Android app voor myProximus krijg ik enkel blanco pagina's te zien Zucht...
hallo, Ik wil graag weten hoe ik de MyProximus Android app correct kan gebruiken. Mijn (Proximus) GSM nummer is namelijk gelinkt aan een account van mijn werkgever maar thuis heb ik een Tuttimus abonnement. Wanneer ik de MyProximus app open, krijg ik enkel de gegevens van mijn GSM abonnement (als gebruiker) te zien. Ik heb dan 2 opties om aan te melden: op het user-icoontje linksboven klikken en 1. op het GSM nummer klikken en "Login with an existing account" of 2. "Account toevoegen" kiezen Bij beide mogelijkheden krijg ik, na succesvol aanmelden, een webpagina te zien die er hetzelfde uitziet als de myproximus.be webpagina (tevens ook met een link om de app te downloaden). Als ik hier eender welke keuze maak, krijg ik een witte pagina. Bij het drukken op de terug-knop, kom ik terug in het startscherm met de gegevens van mijn GSM abonnement en is de login niet meer actief. Help aub !
Vrijdag op 01.03.2019 heb ik mijn laatste factuur betaald maar vandaag op 04.03.2019 krijg ik berichtje van Proximus dat de factuur nog steeds niet betaald is.wat nu??
Deze morgen T.V. overal geupdated , en nu werkt het niet meer !!!
Onze glasvezelsite laat je toe om na te gaan of er werken gepland, aan de gang zijn of reeds voltooid zijn voor uw adres (of eender welk adres ?). Het zijn vooral de grote steden die profiteren van glasvezel, dus wees niet te verbaasd als je er nog niet van kunt profiteren. De werkzaamheden vorderen echter in hoog tempo en de situatie kan snel veranderen. Na een beschikbaarheidscontrole kun je een formulier invullen voor het geval je aanvullende vragen hebt over de beschikbaarheid van glasvezel 🙂.
Hallo, ik moet nu reeds verschillende malen, mijn v6 decoder wekelijks zonder stroom zetten en terug opstarten om de programmagids te vernieuwen. Na een week is die gewoon blanco, is natuurlijk zeer vervelend indien je iets wilt opnemen en raadplegen. Is hier een oplossing voor ? mvg Patrick
Beste Zoals een aantal hier op het forum heb ik last van slechte (lees geen) gsm ontvangst binnenshuis. Vroeger was dit wel beter, maar sinds een jaar is dit echt heel wat slechter geworden. Wanneer ik proximus contacteer, krijg ik telkens verschillende antwoorden: - Uw woning is te geisoleerd - Er zijn zaken gewijzigd aan de gsm mast bij u in de buurt - Wanneer je overstapt naar een BizzMobile abonnement kan je "bellen via wifi - VoWIFI" gebruiken - Je moet een MCE huren Kan iemand duidelijkheid brengen in dit kluwen? Ikzelf ben klant bij Proximus via het werk, dus kan mijn abonnement niet zomaar wijzigen. Daarnaast heb ik internet en TV van Telenet, welke ik ook niet wil wijzigen, daar ik om over te stappen naar Proximus een deel van de oprit moet openbreken. Bestaat de kans dat de gsm-ontvangst ooit weer zo goed zou worden als vroeger? Groeten Tim
21/12 een aansluiting gekregen door een technicus voor een tuttimus pakket. opzich alles ok.. alles werkte. Tot de dag nadien dat ik een bundel wil aanvragen, dan beginnen de fouten op te duiken. Na veel vijven en zessen komen ze erachter dat ik niet actief staat in het systeem als tuttimus gebruiken maar dat ik dus wel die diensten aan het gebruiken ben... hoe dat kan heb ik tot opheden nog geen antwoord op. opzich lijkt het iets dat toch zo opgelost zou kunnen worden... maar niets is minder waar... telkens een andere uitleg telkens iets anders proberen, resultaat al 2 maal internet verlies gehad (wat dus betekent niet kunnen werken(thuiswerken)) iedereen zit maar dossiertjes op te maken ondertussen al doorgestuurd naar een dossierbeheerder.. die persoon kon vanaf dan alleen maar iets doen in mijn dossier... die persoon heeft mij wel geteld 1maal proberen te contacteren. Telkens terug gebeld naar klantendienst maar beheerder onvindbaar. ondertussen heb ik ook al 2nieuwe afsprak
Ik kan geen regionale zenders meer bekijken via het "Shop"-menu. Zodra ik op "Shop" klik, verschijnt het NETFLIX-scherm, maar ik heb helemaal geen NETFLIX-abonnement. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt!
Ik heb hetzelfde fenomeen als iedereen die dit spam probleem reeds heeft gemeld. Sinds een vijftal dagen krijg ik ongeveer een 80 spam mails per dag. De layout, afzenders en de geadresseerde adressen van deze mails zijn identiek aan de andere klachten op dit forum. Elke dag spendeer ik enorm veel tijd aan het verwijderen van deze mails. En ze blijven maar komen... Hopelijk wordt dit snel opgelost en graag een bevestiging van jullie kant als het probleem van de baan is. Hartelijk dank!
kan niet meer video bellen met mijn samsung A8, heb geen instellingen gewijzigd? wat is het probleem ?
Bellen via sfr naar een vast nummer lukt niet. Is er hier iets gewijzigd ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.