Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Erg om te moeten constateren dat al je opgespaarde punten verdwenen zijn als sneeuw voor de zon... 1 mail over het hoofd zien is blijkbaar al genoeg om niet tot het selecte Premium Clubje te mogen behoren. Wanneer gaan ze eens echt moeite beginnen doen voor hun huidige klanten of is dat enkel een privilege voor nieuw cliënteel?
De laatste weken regelmatig problemen met verbinding met de server. Uploaden van veranderingen aan mijn site lukken vaak niet. http://users.skynet.be/pr789059/
Beste, Ik heb een tv bonus actief staan bij mijn titimus tv thans word deze nu met geheel terug werkende kracht tot 4maand terug gevorderd, kan dit? ( ik meen nog te herinneren dat ik in het begin van het jaar ook een probleem had met de dienst omdat betaling niet werd door gegeven dat was voor 1maand niet betaald te hebben, en de dienst werd afgesloten. Nu zou ik 4maand achterlopen en toch heb ik nog gebruik van de dienst...) TV bonus is toch dat het idd inbegrepen was in het abonnement, Help?!
Sinds enig tijd is er voor meerdere kanalen/zenders van Proximus TV wel beeld maar geen geluid. Hieronder een lijstje. Moet je om het geluid terug te krijgen bepaalde instellingen wijzigen? Of de zenders opnieuw inscannen (sommigen zijn dubbel)? Is dat een probleem dat zich algemeen/bij iedereen voordoet? Heeft dit te maken met (de ouderdom van) de bbox/decoder? Graag een antwoord & oplossing. Ter info: ik woon in Bree (n-o-Limburg). Dank bij voorbaat. Mvg, Bert C Zenders zonder klank - Animal planet (HD); - Discovery (HD); - Action (HD); - CNN; - France 24; - TF1 HD; - National Geographic (HD); - ESL One (HD); - TV5Monde (HD); - Disney Junior; - Disney XD (HD);
Proximus - Zijn geld boeven ! Als ik zou kunnen kiezen voor een andere gsm operator, zou ik zeker niet voor Proximus gaan. Ze zeggen je diensten af, zonder waarschuwing, laten je 100 keer bellen, zijn onbeleefd en onbekwaam. Ten tweede, leggen ze af als het hun niet aanstaat. Ik ben al 7 dagen zonder internet thuis, en of Proximus tv. Ze vinden je niet terug in het systeem, de andere zegt dat ik 24 uur moet wachten,nog andere persoon zegt dat ik 10 dagen moet wachten, dus al 17 dagen zonder iets ... Dan durven ze nog te vragen voor 80 euro her indienststelling. Ze hebben me dit al vorig jaar gelapt en zat zonder internet voor 1 maand. Twee weken wachten voor dat je “case” wordt verwerkt... en dan cherry on The cake, moet je nog eens twee weken wachten voor een technieker. Ik kan niet geloven dat de grootste operator van het land zo onbekwaam is. Ze hebben mijn lijn verbroken zonder waarschuwing, en of e-mail of sms. Ze vragen jou om te bellen of e-mailen als er
Hallo, iedereen! Met de komst van het nieuwe Forum-team heeft Proximus beslist om het account "Proximus Team" te schrappen als een gemeenschappelijk account voor het versturen van privéberichten. Ik nodig u uit om de volgende aanbevelingen zorgvuldig te lezen omtrent het versturen van priveberichten: 1. Stuur geen privéberichten naar de moderatoren, tenzij op vraag van hen. Waarom? Omdat een antwoord op het forum meerdere mensen moet kunnen helpen, en de uitwisseling van privéberichten moet alleen betrekking hebben op gevoelige data zoals klantennummers en telefoonnummers. 2. Je kan privéberichten sturen naar Community Managers (inclusief mij natuurlijk ?) door op hun forumnaam te klikken en vervolgens op "Stuur een bericht" te klikken. Het is niet de bedoeling dit te doen in geval van ondersteuning. Hiervoor zijn er de moderators, zie punt 1. 3. Wil je dat het gesprek 100% privé is? Dan is het forum misschien niet het juiste kanaal voor jou. Voel je vrij om onze chat te gebru
Sinds netflix een nieuwe layout gekregen heeft werkt deze wel veel trager. Het duurt nu bijna een minuut voor het opstarten van netflix . Ook de reactie bij het kiezen van een programma gaat trager. Nog iemand die dit probleem heeft? Grt gino
Heb tijd geleden een bbox 3 laten installeren, sedert dien valt wifi signaal om de 20 sec uit en terug aan, iemand ook dit voor gehad?
Mijn e-mails komen regelmatig in de spam bij mijn klanten en leveranciers. Dit heb ik voor 14 dagen kunnen vaststellen omdat ik een levering niet toegstuurd kreeg. Doch bij deze leverancier komen e-mails niet altijd in de spam.
Wel GVD, dit is wel het meest bizarre ooit. We ontvangen rekeningen die niet voor ons zijn, maar van een bedrijf en we worden keer op keer gezegd dat wij maar contact moeten opnemen met dat bedrijf om de rekening in orde te brengen. Ik ga subiet op zoek naar juridische hulp. Je kunt niet zo maar iemand een rekening sturen en dan zeggen dat diegene het moet oplossen. Jullie zijn echt van God los.
Beste mevrouw, mijnheer, Graag had ik mijn adreswijziging via deze weg doorgegeven. Ik zie in mijn online profiel geen mogelijkheid dit te doen. Alvast bedankt voor de hulp, Jonas.
Hi, We try to have a fiber internet access from proximus... they fixed a first appointment for the installation... we waited during all the day.. nobody arrived. then they don't know why the installation was failed and they fixed a second installation date.. same story.. nobody arrived... and yesterday we had a 3rd installation and they promised for this time. of course classical proximus story.. nobody there. I called them more than 10 times.. just to understand why they are not capable to do this installation.. but they don't have any idea about the issue.. phone support is just terrible.. I already heard a lot of bad experience about proximus and I think it's something standard with their service. today I had a last email for a new date.. and I'm sure they will also skip this one. how is possible ? a national network operator can't follow a basic task, and why the phone support are so unable to help their clients ? Unfortunately in this building there's only a fib
Ik zou normaal 4.1Mbps halen, maar haal slechts 2.8Mbps. Ik ondervind traag internet en met 3 kinderen met smartphones is de wifi ook maar zozo. Als ik via de site mijn lijn test, komt de melding dat er een probleem gevonden is, dan antwoord ik op alle vragen, maar op het einde loopt er dan iets mis met de assistent en moet ik late opnieuw proberen. Ik woon niet in het centrum, maar nu ook niet zo afgelegen naar mijn gevoel. Er zal wel nog ergens een aanpassing moeten gebeuren eer er snel internet en TV mogelijk zal zijn bij ons. IK had ook al eens iets gelezen over 4G of zo? Zou een Happy House bezoek iets opleveren? Om het verschil tussen 2.8 en 4.1 Mbps te vinden. Vriendelijke groeten, Frederik
Als trouwe gebruiker van Proximus ben ik méér dan ontstemd omdat de Premium club gaat verdwijnen en ik dat gewoon via een vriend die zich wou inschrijven moest vernemen. Daar zegden ze hem namelijk dat die club op 31/1/19 verdwijnt. Mijn grieven zijn echt groot: 1) Waarom worden wij als klanten daar niet van op de hoogte gesteld? 2) Ik heb nog belwaarde om overdag te kunnen bellen en die vervalt ook op 31/1/19, zomaar, zonder meer... dit is me niet in een mail meegedeeld, maar heb ik moeten vernemen toen ik naar de klantendienst belde. Maar tot op vandaag kan je op de Premium site met je punten wél nog belwaarde aanschaffen. Geen woord over het feit dat je morgen alles kwijt bent. Geen uitleg over het afschaffen van Premium. 3) Ik was punten aan het opsparen om eens een waardevoller cadeau te kunnen kopen. Die ben ik dus opeens kwijt. Geen uitleg, niks, noppes, nada. Ik vind dit werkelijk schandalig en vreselijk klantonvriendelijk. Proximus, waar zit je met je compensatie?
Hallo momenteel geen dsl connectie. Mijn nummer is 02***
wanneer ik opgenomen programma's of films bekijk dan stoppen die regelmatig en springt de tv terug van opnames naar live tv programma. die ervaring heb ik sinds ik een 2de digibox(v6) geïnstalleerd heb.
Sinds een paar dagen merk ik dat na 22-23u mijn wifi opeens wegvalt. Zit ik netflix te kijken en ineens niets meer... noch resetten vd bbox noch alles van m-media heropstarten. Niks laad nog alsook alle wifi toestellen weigeren dienst. Steeds vaker laat op de avond? De dag nadien alles weer normaal.. Erg frustrerend. iemand een idee ? Op die manier denk ik er vaker en vaker aan om over te schakelen en proximus voorgoed vaarwel te zeggen na 12j klant te zijn!
Zijn er hier nog mensen die sinds vorig jaar een aangroeiende massa spam krijgen (nog nooit eerder gehad op mijn skynet) op hun skynet of proximus mail account?
Ik zie nooit wie mij opbelt,hoe kan ik dit oplossen.Dank voor het antwoordmijn toestel is gsm nokia 3310
Hey, Wij zijn aan het overwegen om ons aan te sluiten bij de epic combo. ik ben een grote fan van het concept maar zie wel nog enkele beperkingen. het feit dat alles gecast of gestreamd moet worden om het op je tv te kunnen bekijken bijvoorbeeld. hoewel we tegenwoordig meer de smartphone vasthebben dan de afstandsbediening lijkt het mij toch ongemakkelijk om alles via de gsm te moeten doen. bv als er mensen op bezoek zijn, kinderen die tv willen verzetten indien je aan het streamen bent. zijn er plannen voor een native app voor de appletv of smarttv's? Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een macbook/desktop via hdmi en deze te bedienen via afstandsbedieningen?
De VRT heeft besloten om Sporza Radio te vervangen door De Tijdloze, de non-stop themazender van Stubru. Maar op Proximus TV is de stream die je hoort op Sporza Radio (kanaal 813) nog altijd van Radio 1 (wat Sporza Radio 24/24u uitzond) en niet van De Tijdloze. Het logo en programmainfo zijn wel al aangepast. Nu nog de naam op de decoder en de stream. Kan dit opgelost worden? Mvg
Goede avond Ik heb per ongeluk van "De wereld rond met 80-jarige" (VTM) aflevering 6 t.e.m. 8 verwijderd. Is er een mogelijkheid om deze ergens terug te halen? Alvast bedankt! Vriendelijke groeten Eline
Hoe kan ik via mijn Mac opgenomen programma's bekijken. voorlopig alleen mogelijk via iPad
Heb een bestelling gedaan van een gsm online en die moest geleverd worden via dynalogic. 4X hebben deze me laten wachten en 4 X niet afgekomen iedere keer met een ander verhaaltje. Uiteindelijk terug naar proximus gebeld 2 a 3 personen aan de lijn had die het hele verhaal niet verstonden. Uiteindelijk een mevrouw aan de lijn had die een klachtdossier heeft opgemaakt en die wel degelijk wist wat ze doen moest. Ze ging dit doorgeven maar we zijn een dag verder en heb nog niemand gehoord. Hoe het nu verder moet weet ik niet meer en mijn gsm nog altijd niet ontvangen. Iemand raad !!!
Fantastisch Je hebt de weg naar het Proximus forum gevonden! Hier kan je contacten leggen met de Proximus Community, antwoorden vinden op jouw vragen en ook andere gebruikers met raad en daad bijstaan. Voor je verder gaat, willen we je graag wegwijs maken op het forum en je de regels toelichten. Op die manier zorgen we ervoor dat het forum voor iedereen even leuk blijft. Heb je een vraag of een probleem? Misschien werd jouw vraag al eens gesteld… Kijk eerst na of jouw vraag niet al gesteld werd door een andere gebruiker. Je kan dit doen door de zoekfunctie van het forum te gebruiken of door te surfen naar de categorie die het beste aansluit bij jouw vraag. Wees duidelijk De andere forumleden willen je met plezier helpen. Maar om dat te kunnen, moet je je probleem wel goed omschrijven. Plaats steeds je bericht in de juiste categorie, kies voor een duidelijke titel en geef zoveel mogelijk details mee in je bericht. Je kan ook enkele tags toevoegen, zo wordt je bericht snell
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.