Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik gebruik al geruime tijd de optie "ouderlijke controle" van mijn bbox3. Werkt heel goed... of beter: werkte... De toestellen van onze jongste huisgenoten zijn al een hele tijd op bepaalde tijdstippen van de dag mooi rood ingekleurd, waardoor ze dus niet kunnen internetten. Maar sinds een paar weken werkt dat systeem voor geen zier meer! Heb al mails gestuurd naar proximus, maar ik denk dat ze daar de "client control" van hun modem helemaal rood hebben gezet... Iemand met hetzelfde probleem? En hoe oplossen?
Wanneer ik de studio 100 go app open staan er slotjes op, als ik daarop klik moet je inloggen, als ik dat doe krijg ik gewoon een wit scherm. Dit blijft zo, als ik daarna de studio 100 go app terug open, staan de slotjes er nog steeds Wel vervelend voor de kinderen, Je moet de pass kopen om de filmpjes te bekijken en dan moet je tegen je kind zeggen dat het niet werkt
Hallo, Het probleem stelt zich op mijn tablet Asus met Android 4.4.2, ik kan Myproximus niet meer openen, er komt steeds de melding ‘Myproximus is gestopt’, al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat, ook Proximus Pickx werkt niet meer, daar kreeg ik de melding dat er geen internet verbinding is wat helemaal niet het geval is, ik heb dit ook verwijdert om opnieuw te installeren maar het wordt zelfs niet meer aangeboden in Google Play om dit te doen, m.v.g. Erik
Na vier dagen in Turkije en al een paar programma's beken te hebben krijg ik plots midden in een film de mededeling dat dit programma alleen in Europa te bekijken is, dat terwijl ik al meer dan een uur naar de film aan het kijken was, sindsdien werkt pickx niet meer. ( Weet dat Turkije niet in Europa ligt maar eerste vier dagen kon ik zonder problemen pickx gebruiken.)
Blijkbaar blijven, na het wijzigen van login-gegevens, in de Pickx-app de oude login-gegevens gewoon van kracht zolang de Pickx-app niet wordt afgesloten? Is er mogelijkheid om je af te melden op alle toestellen die open staan (al dan niet vanop afstand door Proximus zelf) ? Het loskoppelen via het Menu op TV is geen oplossing blijkbaar.
heb mijn nieuwe decoder geïnstalleerd, maar heb nog een tweede decoder, kan ik deze ook vervangen en is dit gratis?
Beste, Vrijdag 6 december 2019 zit ik iets over 15u bij de kapper. Plots krijg ik de ene sms na de andere op mijn iPhone. Naderhand bleek het afkomstig van Proximus. Om 15:13 komt het eerst bericht dat er mij nog 600 MB rest in mijn bundel van 2.9GB. (Nieuwe bundel was gestart op 1 december en blijkbaar nog niet gebruikt) Op mijn data verbruik is te zien dat ik vanaf 06/12/2019 om 15:14 tot 06/12/20191 om 15:29, 11 aanrekeningen krijg van 297.0020 MB, 1 aanrekening krijg van 267.5684 MB, 1aanrekening krijg van 264.9434 MB en 1 aanrekening krijg van 207.0000 MB. Het betreft hier in totaal 14 aangerekende volumes in 14 minuten wat mijn huidig verbruik op 3.94GB buiten mijn bundel brengt met een prijskaartje van 201.71€ ex BTW. Dat er wel eens iets kan misgaan zoals een update of zo begrijp ik maar bijna 4GB extra verbruiken zonder dat ik bezig ben met de iPhone vind ik toch onwaarschijnlijk. De klantendienst die ik onmiddellijk gecontacteerd heb kon enkel bevestigen dat dit verbruik gere
Beste, Sinds deze ochtend hebben we geen TV, internet of telefonie. Als ik naar de klantendienst van Proximus bel, krijg ik enkel een antwoordapparaat te horen dat zegt dat er momenteel hinder is. Wanneer gaat dit eindelijk verholpen worden?
Beste, Vele jaren geleden stelde ik via een code mijn gsm zo in dat er, voor een oproep naar een nummer van een andere operator, een piep signaal gegeven wordt. Dat was in een ver verleden interessant omdat de gesprekken naar andere operatoren fors duurder waren. Nu is dit echter totaal waardeloos. Ik vraag me af als het mogelijk is dit signaal terug af te zetten? Bestaat er, zoals vroeger, een lijst met alle code’s voor opties die men zo kan activeren of de-activeren? Gr. Henk
Kan niet op Proximus Cloud via smartphone. Krijg steeds de melding: “er is iets mis gegaan. Wacht enkele minuten en probeer opnieuw”. Foutcode 2055. Krijg die melding al sinds gisteren.
Wanneer ik Cloud op mijn gsm open, krijg ik steeds bovenstaande foutmelding met het advies om het later nog eens te proberen, wat dan steeds tot dezelfde foutmelding leidt. Vroeger had ik ook Cloud op mijn PC, maar het lijkt mij of de app alleen nog maar voor gsm en tablet beschikbaar is, klopt dit ? Ben hier al iets verder geraakt :D. Het staat blijkbaar nog steeds op mijn PC, moest update installeren, wat ondertussen gebeurd is. Alleen slaag ik er niet in om in te loggen. Recent is mijn vroeger skynet adres verwijderd door proximus omdat dit belaagd werd door spammers. Ik heb nu een proximus adres, waarschijnlijk zit daar het probleem. Reeds van harte bedankt voor uw hulp.
Al onze opnames zijn verdwenen. Niets staat er nog op. Vreselijk vervelend. Zelfs bij geplande staat niets terwijl ik bij tv gids kijk dat er wel opnames gepland zijn. Graag feedback!
Beste,Sinds een paar weken, hebben we regelmatig “storingen” dwz beeld staat plots stil, geen geluid meer, blokjes op de tv. Het gebeurt alle dagen en meermaals per dag, ook bij de opgenomen programma’s ( wat misschien normaal is). Al dikwijls de digicorder uitgeschakeld enz. maar de problemen blijven.Kan iemand mij helpen want is erg vervelend.met dank en vriendelijke groeten.Monique.
Is er iemand die mij kan zeggen hoelang de "hinder door een incident" in Bierbeek nog gaat duren? Het is ondertussen al 36 uur dat wij zonder telefoon, tv en internet zitten en aangezien ik van thuis uit werk heb ik datwel nodig. Bij Proximus krijg ik nog telefonisch, noch op mail, noch via chat enige reactie. Al mijn werk via smartphone en 4g blijven doen is geen optie. Dus ... hoe lang nog????
Allen, dit is al de 2 keer dat ik een aanvraag indien voor een abonnement bij jullie te kunnen afsluiten. ik wacht nu al 3 weken op antwoord. Heb al meerdere malen de klantendienst proberen te bereiken maar zonder effect. Ik ben het wel beu aan het worden van het wachten. Niemand kan mij een antwoord bieden waarom het zolang duurt. Ik heb steeds bij elke aanvraag de nodige documenten en mijn paspoort meegestuurd maar nog steeds krijg ik geen reactie. Dit is geen klantenvriendelijk. Kunnen jullie mij helpen? MVG Bjorn
Hallo Een vraagje Effe geleden had ik blijkbaar een abonnement aangegaan bij Livefootball.... zonder mijn toestemming natuurlijk 4.99€ per week. uiteindelijk heb ik deze kunnen opzeggen en mijn geld terug gekregen. En nu zie ik dat ik weer zo ne gezever heb MobiTeacher?? 4.99€ per week ondertussen nu al 9.98€ Proximus wa is dees allemaal?? Bij mijn vorige providers nooit maar nooit Zonder toestemming ergens op geabonneerd. Iemand die hier iets van weet ?
Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account Lukt niet op onze iPhone noch iPad App herinstalleren helpt ook niet
Sinds de volledige nieuwe update van de app, ben ik niet meer tevreden. Vroeger kon je een P&G voor een andere opladen die in je adressenboek stond. Dit vond ik heel gemakkelijk. Sinds die update gaat dit niet meer, e, moet je eerst het nummer onthouden of opschrijven. Het zou leuk zijn mocht dit terug worden ingevoerd. Wanneer je een betaalmiddel hebt gekozen, in mijn geval bankcontact, krijg ik een foutmelding nadat ik mij heb ingelogd in mijn bank app (ing). Via MyProximus website, geen enkel probleem. Zou het mogelijk zijn om daar een oplossing voor te vinden? Mvg, Didier
Onlangs is er bij mij een mobile range extender geinstalleerd. Deze werkte goed. Daarna heb ik het internetwachtwoord (dus niet WIFI wachtwoord) op mijn BBOX veranderd. Door rechtstreeks in te loggen op de BBOX. Sindsdien werkt mijn mobile range exender niet meer. Is er een manier waarop ik het wachtwoord ook daar kan veranderen?
beste , ik heb 2 december een aanvraag gedaan voor de epic combo met een toestel tegen de prijs van 69 , ik heb toen de ps4 gekozen. ik heb er ook een gsm abbonement bijgepakt hier had ik de iphone 11 bij gekozen voor 99euro en dataphone 25. ik had hier toen ook 168 euro voor betaald, ik kreeg een bevestiging na de betaling dat de toestellen geleverd gingen worden op 3 december. er staat een track en trace bij deze link, als ik deze open vind bpost niets. ik ben 5 december naar de winkel gegaan en heb eens gevraagd of zei niets meer konden vinden. ze vonden dus ook niets , geen enkele order ofzo terwijl deze wel degelijk betaald was dus moest ik gewoon hebben blijven wachten zou er nooit iets aan gebeurt zijn. ze hebben mij het advies gegeven in de myproximus app proberen in contact te komen door te chatten want telefonisch graak je zelfs al niet door die menu’s van 100 verschillende keuzes. ik ben dan via die myproximus app in contact kunnen komen en daar wisten ze mij te zeggen dat
Werkt nu al 2 dagen niet meer, ik moet buiten staan in kou om te kunnen bellen of gebeld worden, dit is zeer irritant omdat wij ervoor moeten betalen en de service niet krijgen Komt er compensatie voor dit groot ongemak ?????
Ik heb bankdomicilatie op mijn facturen van Proximus maar het bedrag werd niet afgetrokken van de rekening op de laatste vervaldag. Na consultatie bij de bank melden die mij dat Proximus het bedrag niet aangeboden heeft ter betaling. Via de 0800 nummer is er geen enkel menu dat in aanmerking komt om dit probleem aan te kaarten, via de mail krijg ik geen antwoord tot op heden. En wat nu nu ? Factuur is onbetaald en ik vraag me af of ze één van deze dagen de account afsluiten wegens openstaande factuur en dit volledig buiten mijn wil .
Ik heb het internet dat in het verleden via mijn Belgische werkgever werd betaald overgenomen sinds vorige maand, nu wilde ik TV, GSM en internet combineren maar kom blijkbaar niet in aanmerking voor de promo acties omdat de internet aansluiting reeds op mijn naam en adres stond. (TV en GSM zijn momenteel niet van proximus) Is dit correct en wat kan hier aan gedaan worden? Ik ben een nieuwe klant voor betalingen maar niet voor de acties? bij voorbaat dank
Beste, Maandag zijn ze bij ons alles van Proximus komen installeren. Sindsdien proberen wij (ik en mijn vrouw) in te loggen op de Pickx app maar dit lukt bij geen van ons beiden. Er wordt gemeld dat wij geen beheerder zijn, wat ik dus wel ben. MyProximus werkt wel…. Kan iemand helpen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.